Wednesday, October 19, 2016

Testimoni IVMIST


SELSEMA,SAKIT PERUT,SAKIT KEPALA,SAKIT URAT,MELECUR-1 PRODUK UTK PELBAGAI MASALAH

S :  Emm... ada ke produk mcm ni.. tak kan lah satu produk utk mcm2 masalah?

J. :  Ada. #ivmist la ... Tak percaya? Cuba dan rasa sendiri keberkesanannya.

S. :  Pelik..nak guna macam mana pulak?

J :  Sembur2 sembuh inshaallah. Kat tempat yg bermasalah. Sambil2 urut, selawat.. Kita berikhtiar... semua atas izin Allah.

📲 WhatsApp 0173538924 (Zahirah)

Friday, October 14, 2016

Testimoni IVMIST


Dah 3 hari telinga bengkak macam nak bernanah

Alhamdulillah tak sampai 20 minit bengkak susut

📲 WhatsApp 0173538924 (Zahirah)

#telingabengkak #ivmist #ivmistmurah #ivmistteammarsha #sayajualivmist #bazaarpaknil #ruangrezekihanania

Apa itu IVMIST


IVMIST = MINYAK NANO AROMA TERAPI .
Atau erti kata lain minyak magic!
Apa yg magic sgt tue?? IV Mist ni macam minyak angin.. macam ja tapi ❌ sama mcm minyak2 yg ada di pasaran tue!

Apa yg HEBAT SANGAT??? .
#IVMIST adalah rumusan terhebat Nano Bio Teknologi yang menghasilkan zarah minyak yang lebih halus sehinggakan ianya boleh disembur seperti air !

Menakjubkan!!
IVMIST MAMPU MERAWAT LEBIH DARI 1001 PENYAKIT!!!
➡ Ianya bertindak mencairkan #lendir punca masalah #resdung yang terperangkap di dalam rongga hidung . ➡Lendir-lendir ini akan dibersihkan secara sihat tanpa melibatkan kos pembedahan yang mahal. .

Antara Khasiat Lain ?

🔸Migrain
🔹Buasir
🔸Kurap/Panau
🔹Gout
🔸Rambut Gugur
🔹Masalah Kahak
🔸Jeragat Teruk
🔹Sakit Pinggang/Lenguh
🔸Sakit Kepala/Stress
🔹Alergik Makanan Laut
🔸Gigitan Serangga
🔹Sakit Gigi
🔸BANYAK LAGI!

KENAPA SEMAKIN RAMAI DAPATKAN IVMIST ??
✔ Kesan sepantas 1 hari penggunaan
✔ Mudah digunakan hanya sembur, hidu & sapu
✔ Selamat & tanpa kesan sampingan, kandungan 100% daripada herba kayu terpilih
✔ Pelbagai kegunaan merawat penyakit
✔ Sesuai untuk semua peringkat umur

Diperbuat Dari 10 Bahan Organik Terpilih
✔ Habbatus Sauda
✔Argan
✔Serai
✔Eucalyptus
✔Halia
✔Halia Bara
✔Kelapa Dara
✔Limau Purut
✔Pudina
✔Saffron

Banyak sangat MANFAAT IV MIST! HARUS CUBA!  WAJIB! .
Harga?? Semestinya MURAH TERLAJAK LARIS

📲 WhatsApp : 017-3538924 (Zahirah)

#sayajualivmist #ivmist #ivmistmurah #ivmistmalaysia #ivmistteammarsha #selsema #pening #resdung #sakitgigi #rambutgugur

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...