Thursday, July 29, 2010

orang baru!sukaaa~


Assalamualaikum kepada yang suka menjenguk-jenguk blog aku ni. Aku tahu siapa yang suka sangat jejak kaki dekat sini. Maka dengan itu, sila berhati-hati. Eh, macam ugut pula bunyinya. HAHA. Abaikan~ Aku hanya nak ucapkan selamat tinggal kepada Nokia 2600 Classic dan selamat datang Nokia 5130 XpressMusic. Bahagia je bunyi tu kan? Huuuuu... Apa-apa pun, sejak akhir-akhir ni hidupku bahagia entah kenapa pun aku tak faham walaupun kerja-kerja yang seharusnya disiapkan sepanjang waktu cuti ni aku buat tak endah sahaja. Hoho. Baikkkk, aku kena rajinkan diri la untuk beberapa hari ni sebelum kembali ke matrik. Yeahhh.. rindu KMJ! HAHA. Jom balik :D

3 comments:

eDdY said...

waaa...hp baru...
cantik..(^^)

eDdY said...

salam hira...
aper khabar...
sy suka la lagu blog awk nih..lagu per ek???
kalo awk x kesah...sila bagi tau kat shout box blog sy yer..thanx...
annyway...lawa hp baru awk..(^^)

hira said...

salam eddy
lama tak chat dengan eddy kan?
Huhu
btw,thanks a lot :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...