Saturday, November 6, 2010

:)

Assalamualaikum dan selamat berhujung minggu. Esok sudahpun merupakan hari Ahad. Maka dengan itu, aku harus pulang ke pangkal jalan iaitu kembali ke matrik yang dikasihi. Awwww.. suka -suka je aku buat kenyataan tu. Dah la rasa macam cuti sangat singkat. Tak sempat nak enjoy habis-habisan. Adeh. Bangun zahirah, bangun! Sila sedar bahawa awak tu pelajar. Isnin ni merupakan hari pertama bermulanya Semester II. Jadi, sila kuatkan semangat untuk belajar ye? Hoho. Baikkkkk.. Sebelum aku mengundurkan diri bermula pasa esok hari, sila tatap gambar-gambar di bawah ini ye? :)








P/s : kalau tak suka blog saya, sila tekan pangkah, ok? Tak suka la orang yang suka cakap belakang ni.

P/s/s : away dari dunia blog kejap. Sekian :)

2 comments:

Eazy Izzuddin said...

hallopp..
erk matrik?
haha nmpk sgt dah lame x on9 blog ni

Entry Baru:
*CONTEST- MISS LOLLY'S | BIRTHDAY*

hira said...

yup :)
haha
dah lama tak datang lawat blog eazy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...