Friday, November 28, 2008

Kawan-kawan rapatku~

Photobucket

Nama dia Zatie. Nama penuh, Nurul Izzatie bt Ishak. Dia bestfriend aku. Dia ni suka buat mulut bila ambil picture. Betul kan Zatie? Huhu. Jangan marah. Kami pernah berada di bawah 1 bumbung untuk kelas kitorang . Kelas 3 Karisma. Sungguh berkarisma betul. Haha. Dalam kelas, aku duduk sebelah Ocha. Tapi kedudukan kitorang dekat dalam kelas tak ada lah jauh mana. Dekat je. Selang sebaris, dah boleh nampak muka dia tu ha.. Bila cikgu tak ada je, kitorang mula la nak bercerita. Banyak betul. Start dari sampai je sekolah tu sampailah habis sekolah kitorang bercerita. Memang tak habis.


Bila part nak minta tolong atau ada problem tu, senang dengan dia. Tak perlu upah. Dia dengan sukarelanya nak tolong. Bila dia dengan kawan dia pergi rehat dekat kantin, aku suka kacau. Dia marah tapi aku buat muka slumber je. Siap pelawa makan sekali ada la. Bagus betul. Haha. Kami pernah men***** orang yang sama. Tapi tu cerita dulu. Dah tutup buku dah. Biarlah rahsia. I love you, Zatie!!! :D


Photobucket


Dia budak paling comel yang aku pernah jumpa. Dia bestfriend aku juga. Nama dia, Adlena. Fatin Adlena bt Mohd Shuhaimi. Aku suka panggil dia "mother bear". Kitorang macam belangkas. Pergi mana-mana je berdua. Dia feminin dan suka bergaya. Aku kurang sikit la. Dia left-handed. Adlena ni ada juga peminat. Tapi dia tak berminat. Dia tak suka layan lelaki. Jarang nak tengok dia bercakap dengan lelaki dekat kelas.  By the way, i love you! :)


Photobucket


Adah adalah nama dia. Nor Sa'adah bt Hairudin. Dia single but not available. Seorang yang happy go lucky. Dia lah mangsa birthday aku. Aku suka call dia tapi dia siap nyanyikan lagu birthday untuk aku sambil bermain gitar. Sungguh terharu :'D Dia ni kawan aku masa Form 2. Jenis yang susah sangat nak bangun tidur. Kitorang suka panggil sesama kitorang dengan panggilan sayang, darling atau apa-apa je. Hehe. Please think positive.  Hobi dia adalah melukis. Lukisan dia boleh tahan. Dia ada lukis gambar aku, Atyn dan Husna. Terharu lagi. Hehe. I love you, Adah!


Photobucket


bdk manis ni nme dier atyn . fatin afifah bt hj omar . manis kn ? cm gula2 . haha . walopon dier itam manis , dier ttp cun .dier pun kwn ku jue ble di f2 . kitorg 1 geng . slalu lpak sme2 . aku sme klas ngn dier sjk f2 smpi la skg . kamceng btol en ? hee . dier pun reti men gitar gak . hbt  . dier la yg topping muffin bday aku ri2 . hu3 . comel je . dier la bdk plg pndai dlm geng kitorg . 8a owh dlm pmr . haha . aku , adah & husna sme je result . tp kitorg xtiwu taw . hee . atyn ni ade sorg je adk yg sbye ngn aku . laki gak tuh . adk dier aktif gak dlm prs . sme cm dier .  act , aku penah tgk dier ni mse sekolah rendah . tp dier xknl aku pun . mse tuh , aku pengawas sekolah . ske sgt kontrol sekolah . haha . dier bdk bawu . so , xbper knl sgt . xpe2 . kmu la sahabat dunia akhirat ye . ily!


Photobucket


nur husna bt shamsuddin tuh adalah dier . pggl je una . hee x) dh lme xpggl dier cm tuh. dier yg pki bju merah tuh taw . bknnye oren . oren tuh akk dier . mse mle2 msk f2 , aku knl dier ni la . dgn mke x malu nye aku tego dier . haha . dpt gak dok sblh dier mse tuh . kitorg rpt sjk tuh . walopon naek f3 n f4 kitorg xsme klas , kitorg ttp rpt . bleh jmpe pg2 kt kantin . dlu mse f2 , kitorg slalu lpak kt kdai mamak . kitorg mkn2 , minum2 & borak2 . sjk aku knl ngn dier ni , minuman fav aku dh tkr owh . dri epal jd la oren . haha . xpe2 . cdap gak oren tuh . hee .


ayh dier keje sme tmpt ngn mak aku . so , dorg knl . mak dier plak len . tp parents kitorg ttp sme . guru ! haha . ye2 . guru byk b'jasa kpd ngra . bgus gak jd guru . ble murid2 cti , kdg2 dorg pun bleh cti sme . hu3 . dier ni pndai men futsal .  kitorg ske olahraga . men lari2 . hee . thun dpn jgn lpe msk hari sukan taw . mau b'tanding owh . haha . i love u la una! ;))


Photobucket


dier adalah hajar . siti hajar bt darussalam. ayh dier keje sbg peg penjara kt penjara kjg . sape2 yg wt slh tuh kt c2 la . korg2 yg rse2 nk wt jaat tuh , xyah la . nnt jmpe ngn ayh dier owh . haha . dier baek . aku ske pggl dier sis . coz bday dier lmbt ag . dier pun pggl aku sis gak . tp tue sket dri dier la . hu3 . dier bdk bawu dlm sekolah aku . mle2 msk je , mke baek je . ble dh knl lme2 , mcm2 perangai dier ni . haha . dier ske tiwu gaya org len wt . tp aku ske tiwu gaya dier . dier mare owh . haha . sape suh jaat ngn aku ? hee . dier la 2nd person yg wish bday aku . thanx a lot sis ! gmbira gler . wish byk kli lak tuh . hu3 . dier ni asek dikaitkn dgn azri . haha . nadh pun sme . tp sjk sekolah dh nk hbs ri2 , aku skli kne . cm sengal je bdk2 klas aku tuh . tp aku ttp syg korg la . haha . aku kn bendahari yg prihatin . asek kutip wit org je taw . haha . sis ni tggi owh . mnci btol ble jln2 ngn dier & nadh . aku mmg ske dok tgh ble jln ngn dorg . dorg ckp cm klcc . haha . aku xkesah la . besh pe dok tgh . korg cm bodyguard aku . ngee~ sis ni pndai . dlm pmr , straight a's . skg ni pun , a dier byk je . dengki2 . haha . btw , hrp2 sis dpt straight a's thun dpn . ily sis! x))


Photobucket


nme dier nadh . nursyaza nadhirah bt zainudin . org len pggl nad . aku sje2 je tmbh h kt blkg tuh . hu3 . dier pun bdk bawu kt sekolah aku . aku la org 1st yg dier jmpe kt sekolah tuh . kitorg jmpe mse wktu p'jumpaan umah ijaw . mle2 tgk mke dier cm bdk f5 , tp ble dh tnye , f4 je . haha . matured sggh mke mu wahai nadh ku . haha . yg kebetulan nye , umah dier pun dkt gler ngn umah aku . uisyh . sggh kagum . dh la dok sblh2 kt klas . xpe2 . kte serasi , kn nadh ? hee . wktu ckgu sej kitorg b'salin , ckgu len kne gnti . ckgu tuh lwk gak la . bdk2 klas kitorg xbleh bla btol . dorg ske sgt kne kn aku ngn nadh ni . psl pe ? owh . tuh sggh resie . haha . gler btol . ckgu bm kitorg plak . bleh plak dier pggl nme nadh ngn nme aku . ckgu igt sy ye , ckgu ? terima kasih ckgu . haha . byk btol p'smaan kitorg . ske jd gler sme2 . dsbbkn umah dier dkt je ngn umah aku , dier bleh g umah aku ble2 je . tuh pun psl ternet . haha . dier ni pun tggi . dier sggh alim . alim la gak walopon xsgt . hee . dier jue dikaitkn b'sme azri . haha . azri , nape pemes sgt kmu ye ? hurm . xbleh jd btol . haha . nadh ni ske ble org ckp dier cute . dgn sewenang-wenangnye dier akn ckp " mmg ye pun " isk3 . nadh2 . kmu mmg comel pun . xde sape xckp kmu comel . hee x) i love u a lot!


Photobucket


zera . tuh la nme dier dier . nme pnuh azeera bt abdullah zubir . hee . dier mde sthun dri aku . tp xpe . kte org , kwn xknl usia . ade ke org ckp cm tuh ? haha . ntah la . dier ni pun beshfwenz aku gak . dier tgh tggu result pmr kuar . dier cun . dier dh ade bf . nme dier amer . amer tuh tue sthun dri aku . bleh thn la mke dier . ble dorg ade prob , aku la tmpt zera ni nk ngadu . hoho . xpe2 . aku ske tlg org . kami penah ***** ngn org yg sme . haha . org tuh playboy owh . dh lme xcntct ngn org tuh . wtpe nk cntct , xpntg pun . hee . skg zera dh bahagia ngn amer . kire oke la tuh en ? hu3 . dier dok jauh . perak lorh . taiping mari . haha . dier baek . dier gler2 gak org nye . kn3 ? jgn slhkn za owh . dh mmg kenyataan tuh . kih3 . terima je la seadanya . hu3 . akk dier dh kawen & keje kt s.alam . zera ckp , ble dier dtg s.alam mau jmpe aku owh . tp xmo jmpe slalu , nnt buhsan . haha . jaat btol owh zera . xmo jmpe sdh . za pun bknnye slalu bleh kuar . kempunan je la . thun dpn , za nk spm . so , dok umah je . kne stdy lbh . adeyh ! takowt plak . zera tlg la stdy kn utk za . haha . zera , ily syg! ;))


** p/s : begitu la perangai2 kwn2 rptku . mcm2 ragam btol kn dorg ni ? haha . ilysm! <333

2 comments:

Fadzil Ahmad said...

la..sy x de ke..
ni nk sedih nie..
urm..hehe..
semoga hubungan korang sentiasa terjalin

zatie said...

yeaahhh..baru baca..haha..sweet!love u tooo muahxx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...