Monday, August 17, 2009

vacation


assalamualaikum dan selamat senja buat semua. maaf andai sudah beberapa hari aku meninggalkan dunia blogku ini. aku sangat la sibuk dengan banyak perkara. selain itu, aku juga baru sahaja pulang dari bercuti. orang lain sibuk dengan penyakit h1n1 tapi aku sibuk bercuti. pedulikan. aku nak hilangkan tekanan aku. percutian itu amat menyeronokkan walaupun sebentar sahaja. esok pula bermulalah episod hari-hari persekolahanku yang tergendala selama 3 hari. cikgu, saya rindu anda! haish. nasib baik kerja sekolah sudah siap sedia dihantar. tak perlulah aku terkejar-kejar untuk hantar kerja tersebut. oh ya, trial sijil pelajaran malaysia semakin hampir menunggu aku. beliau rindu aku rupanya. bawa bersabar. biar bulan ramadhan yang penuh dengan rahmat muncul terlebih dahulu. saat yang aku tunggu! :)

p/s:kepada sesiapa yang baru sahajaikuti blog ini, terima kasih banyak-banyak :D



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...