Wednesday, January 13, 2010

mampu? mengampu? menyapu? ;p


Assalamualaikum semua. berkurun lamanya blog ni tak di update. maaf la ye, tuan kamu ni pemalas sikit tapi sibuk banyak. haha x)) baiklah rakan-rakan, sudah dua hari aku kena tukar tempat kerja. aku kena jaga kedai dekat mydin usj. tapi semalam la hari akhir. hari ni aku cuti. duduk goyang kaki dekat rumah selepas sibuk bekerja. tapi mydin tu sangat syok! pasang lagu kuat-kuat sampai membolehkan aku join menyanyi. nasib la bos pasang cctv je bukan perakam suara apa semua. kalau tak, dah kena sound rasanya. ada aku kesah? hahaha ;D ada orang-orang sana tanya aku ni budak baru ke? kalau dekat situ memang la baru itu pun sebab tak cukup orang. selamat tinggal la ye? aku hanya mampu cuci mata tengok pelbagai jenis tudung, baju, beg tangan, dompet dan macam-macam lagi. nak beli tapi tak ada duit. kempunan sahaja ;pp aku kembali ke tempat kerja biasaku ;(

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...