Thursday, March 18, 2010

buntu


Assalamualaikum. aku perlukan seseorang sekarang untuk luahkan segala masalah yang aku tengah hadapi. ada apa dengan cinta? ada apa dengan sayang? ada apa dengan sahabat? apabila bersahabat, timbul perasaan kasih dan sayang. selepas itu, baru muncul rasa cinta. apakah itu semua? stres aku pagi-pagi macam ni. tapi tak ada kena mengena pun. aku pun tengah blur dengan apa yang sedang terjadi dengan seorang sahabat aku. mesti orang yang tengah baca entry aku sekarang ni cakap, emo pula minah sorang ni =.= dah la lama tak update, tiba-tiba je nak emo. kalau ikutkan hati, nak sahaja aku delete myspace, facebook, friendster dan segala yang berkaitan. tension sangat! tapi apakan daya, aku hanya mampu memasang niat tetapi tak sanggup. adeh, rasa beban sangat sekarang ni.....

2 comments:

eDdY said...

awk bnyk2 la bersabar k...
sumer tu dugaan dari tuhan...
pasti ader hikmah nya...
doa mintak petunjuk dariNYA...
selalu2 la berwudhuk...insyaallah...sume masalah tu awk dpt hadapi dgn tenang...

hira said...

insya allah
amin.. :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...