Wednesday, March 10, 2010

takutkah?

Assalamualaikum dan salam rindu kepada semua. hahaha :D sebulan sudah aku tak update blog. apa rasa ye tengok blog aku? bosan? hmm.. lebih kurang la. nanti aku update bagi kaw kaw punya. ye ye je aku ni ;p aku update ni pun sebab aku nak isytiharkan bahawa esok merupakan hari bersejarah bagi calon-calon spm 2009. sila bersedia dari segi mental dan fizikal sebelum dapat slip keputusan itu nanti. nasihatkan orang tapi diri sendiri? hahahaha x)) apakah perasaan anda ye, cik zahirah? takut, berdebar... tak nak ambil result! hahaha. dah la, sebelum mengarut lama-lama baik aku habiskan entry ni dulu. hehe. salam :)

p/s : goodluck kepada calon-calon spm 2009! ;D

4 comments:

i Pakcik Zharul said...

cayok2 hira!
pakcik wish u luck!!

eDdY said...

gud lak awk...
doa banyak2 b4 amik result tu k..(^^)

Zahirah said...

yay
pakcik,thanks a lot :))

Zahirah said...

eddy,insya allah
sentiasa berdoa
tapi kalau bukan rezeki saya,tak boleh buat apa-apa
huuu :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...