Saturday, December 6, 2008

Hari yang menyedihkan

Photobucket




Oh ye, semalam merupakan hari yang sedih. Tak tau kenapa. Mood pun dah tak ada. Nak buat blog ni lagi. Haih. Sungguh bosan! Lupa, cerita sedih? Hmmm.. Semalam aku berperang dengan emosi aku. Dah kata perempuan, mesti la emo sikit. Haha. Ok, aku ada problem sikit dengan seseorang. Tapi itu semua dah pun berakhir. Kini kembali ceria seperti biasa ;)




Malam tadi pula, aku ada mimpi tau. Dalam mimpi tu, ada seorang kawan rapat aku pindah sekolah lain. Memang sedih la kawan yang kita sayang dan rapat tu tinggalkan kita. Memang aku nangis dalam mimpi tu. Nasib baik aku tak nangis betul-betul, karang ada orang cakap aku ni gila pula dengan mimpi pun nak nangis. Haha.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...