Thursday, April 15, 2010

Episod bersambung

Assalamualaikum reader silentku. HAHA. Ok, sambung cerita di Batu Pahat, Johor. Cerita ni berlaku sewaktu aku nak pulang kembali ke Selangor, tempat asalku. *bangga jadi anak jati Selangor* HAHA. Aku sempat menghadirkan diri ke Dataran selepas pulang dari hospital dan berkelah di Tasik Y. Sebenarnya dah lama aku berhajat nak datang sini tapi asyik ada halangan sahaja. Maka dengan itu, terpaksa juga lah aku abaikan hajat aku tu, kan? Tak apa, yang penting aku dah sampai pun. Gambar tak banyak sebab masa ni hanya tinggal 10 minit sahaja sebelum naik bas. HAHA. Sila gembirakan diri anda :)

Kalau aku senyum mesti macam ni, kan? Ni namanya tak sabar nak balik rumahlah. HAHA

Nampak batu dan pemahat tu? Itu sahaja matlamat aku ambil gambar ni walaupun aku nampak tidak comel di situ. HAHA. Batu Pahat, rinduuuuu~~ :)

Budak ni tak ada sopan betul. Serius, lawak gambar ni sebab tuan empunya badan jadi tak begitu waras. HAHA

Nah, bagi gambar minah bunga. Gambar terakhir sebelum bertolak. Wuuu~~ *sedih*

Tengok, tiket balik aku. 4.30 petang, kan? Aku naik bas pun seminit sebelum masa bertolak. HAHA. Nasib baik sempat sampai. :PP

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...