Wednesday, March 7, 2012

Huawei Honor | Android 4.0 atau Ice Cream Sandwich

Assalamualaikum.


Hari ni aku nak kongsi dengan korang satu lagi gajet terbaru tetapi berasal dari negara China sendiri di mana merupakan telekomunikasi yang paling besar di sana. Jangan komplain kalau entri aku lebih kepada gajet kebelakangan ni.




Perkenalkan Huawei Honor. Cun tak? Cun tak? Huehue.




Aku tak pasti berapa banyak warna untuk jenis model ni. Tapi serius, warna dia bejaya menarik perhatian aku sebab banyak warna. Harga dia pun tak adalah mahal sangat, RM1,099. See.. Walaupun mungkin tak sehebat yang ada di pasaran, tetapi sistem yang digunakan dah terlalu canggih, Android 4.0 ataupun Ice Cream Sandwich yang dikenali ramai.


Kalau tak mampu nak beli Iphone yang mempunyai fungsi yang sama iaitu telefon pintar, korang beli je yang ni. Berbaloi juga apa. Nak tahu ciri-ciri telefon ni? Baca yang INI dengan INI.


Nota Kecil : Teringin nak beli telefon ni juga :')

5 comments:

Ezad Skytech said...

hee..jenama pelik2 ni rasa segan2 nak beli la..hee~

Abg Stalker said...

wah..o.O sgt cool.nk 1K bole?nti sy tambah 999 lg. :)

Prettywrite said...

ice cream sandwich..?cutenyaa..hehe..

zOeY zAu YaH said...

wow rona roni..

zareliqa afiqa said...

Wow! ada color pink!! siyes cun. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...