Monday, January 17, 2011

"make up"kah anda?


Assalamualaikum dan selamat pagi. Uhuk uhuk. Pagi ke tu? Dah nak tengah hari dah tu haaa.. Ada aku kisah? Tetap pagi laa... Hahaha. Jangan tengok tudung siapa yang tengah sidai tu ye? Harap maaf. Itu kawan sebilik aku punya :p Ehem ehem. Tadi terlihat profile kawan-kawan aku di Facebook. Muka mereka sudah berubah. Cun melecun wa cakap sama lu.. Pandai ber"make up" sudah. Aku juga tetap maintain. Serius, aku tak reti nak berdandan bagai ni :)

Setakat bedak compact dan pelembap bibir sahaja boleh la. Hahaha. Maaf la ye. Aku bukan jenis suka ber"make up" Pernah la sekali pakai. Kawan aku cakap muka aku agak pelik sebab selama ni tak pernah pun pakai "make up". Aku takut nak belanjakan duit aku untuk semua tu sebab aku semestinya dah tau yang aku ni jenis orang yang suka shopping *untuk barang-barang peribadi sahaja* I tak nak jadi boros la youuu.. Nanti tak ada orang nak peristerikan I nanti. Hahaha.

P/s: Make up untuk kahwin tak apa. Hahaha :p

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...