Thursday, June 30, 2011

Tweet Tweet

Assalamualaikum. Aku nak cerita pasal orang selalu Tweet Tweet tiap-tiap hari ataupun dikenali sebagai Twitter. Berkurun aku tak update status aku. Sangat pemalas! =________= Semalam aku gagahkan juga taip www.twitter.com tu. Bila dah siap loading dan baru nak mula taip username dan password segala, tiba-tiba nampak Twitter dah berwajah baru. Haaaaa.. Nampak sangat berdebu dah Twitter tu aku tinggalkan. Jakun sudah akhirnya aku. Hahaha. Mereng kejap otak aku. Nak Tweet Tweet pun tak ramai la. Follower aku setakat 19 orang je, apa aku kisah sangat kan? Agak kejam di situ :p Tapi, aku follow sorang je dari berjuta-juta manusia yang sign up Twitter tu. Siapakah dia? Rahsia. Hahahaha :D

Ni haa dia Twitter berwajah baru. Kesian aku ketinggalan zaman =______= Hahaha. Apa-apa pun, sila abaikan Unregistered Version dekat gambar tu ye? Aku bukannya reti sangat Print Screen ni. Sangat fail. Haih. Ramai yang buat Print Screen, maka aku pun memberontak nak juga. Huhu. Aku guna yang cikai-cikai punya la ni. Korang boleh suggest yang elok tak? Aku sangat jahil dalam benda-benda ni. Huuuu.. :'(


The End. Byebye :D


Pesanan dari penaja : Jom bertweet sama-sama, nak? Bosan tak ada ramai kawan :'D Mari meriahkan Twitter~ ^_______^

2 comments:

Unknown said...

akak tak berapa pandai tweet2 ni..sejak akhir2 ni la reti..tu pun reti sikit2 je..tak khatam lagi..heheh

Zahirah said...

wah. tu namanya akak lebih expert dari saya la ni. hahaha. good job! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...