Tuesday, June 16, 2009

bulan madu jom? :)


Assalamualaikum semua.semoga sihat walafiat di samping keluarga tercinta.kalau sakit tu,cepat-cepat la pergi jumpa doktor.jangan sampai melarat baru nak pergi.takut kena marah je dengan doktor tersebut.huhu

just married?siapakah itu?akukah?diakah?manakah?apakah?hahaha.semestinya lah kakak aku yang baru sahaja bergelar seorang isteri.ceh!dengar-dengar pagi tadi mereka baru sahaja berangkat ke sesuatu tempat untuk berbulan madu.di manakah tempat tersebut?teetttt..hahaha xD

biarlah kami sekeluarga sahaja yang tahu.sangat cemburu ok?nak ikut juga!tak apa.sekali sekala kena la juga bagi peluang kepada mereka untuk bermesra-mesraan.haish.naik bulu roma den ni ha.hahaha.habis lah aku kalau kakak aku baca ni.huhu.mintak ampun along sayangku.hehe :)

cakap pasal bulan madu macam best je.aku pun nak kahwin juga la.ada sesiapa yang sudi masuk merisik?hoho.spm pun tak lepas lagi,nak kahwin pula ;p tunggu je la 10 tahun akan datang,insya allah aku bakal kahwin.calon masih dalam pencarian.kalau ada,ada la.huhu.amin..

kepada bakal pengantin ataupun pasangan yang baru sahaja melangkah ke alam perkahwinan,selamat pengantin baru terhadap anda sekalian.semoga hubungan anda berkekalan sehingga ke akhir hayat.begitu juga kepada kakakku dan pasangannya :)

2 comments:

along said...

amboiiii...gatallllll...
kang dh terkantoi ko nye blog.hahahaha

hira said...

hahaha x))
sekali sekala~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...