Tuesday, June 30, 2009

perhatian!!

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.aku nak beritahu satu perkara ni.penting yang amattttt...tadi aku ada bukak blog kawan aku seorang ni.dia ada cakap yang senarai peserta plkn siri 7/2010.tiba-tiba hati aku macam tak sedap hati pula.teringin juga nak tahu sama ada aku terpilih ke tak.aku gunakan perkhidmatan pesanan ringkas sahaja.banyak kali aku bukak laman web khidmat negara tuh tapi tak bukak-bukak juga.buat panas hati je tunggu.aku gigihkan juga tangan menaip mesej.



sending....




delivered~




tuuutttttt...




mesej sudahpun sampai.cuba anda semua teka mesej tuh mengandungi apa?teeetttt.....


"maaf! 92********** tidak dipilih untuk menyertai PLKN siri 7/2010"


hahaha.suka bangat deh.aku tak terpilih!!!huhu.buat saspens aku sahaja.ceh! ;pp

tapi,aku nak tahu juga kawan aku seorang ni dapat sertai ke tak.tiba-tiba mata aku terbeliak!mesej tuh cakap "tahniah! 92********** terpilih bla bla bla".panjang benor ha aku baca.siap ada nama penuh pula tuh.hahaha.kesian dia.dia masih trauma tuh.hehe.jahat betul aku ni :D

oh ye!kepada pelajar spm lain yang ingin mengetahui cara-cara untuk check anda punya nama dalam senarai tersebut.sila tekan link di bawah

SENARAI PLKN SIRI 7/2010

ataupun gunakan pesanan ringkas sahaja kalau nak mudah.
taip PLKN SEMAK <> no ic dan hantar ke 15888

selamat mencuba :)

p/s:tunggu siri yang lain pula untuk sertai plkn tuh.hahaha xD

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...