Saturday, June 20, 2009

peluang hanya satu

Assalamualaikum dan selamat senja ye semua.haha.malam tak berapa nak malam la *ayat apa ni ek?lupakan sahaja.huhu* aku nak ceritakan sedikit mengenai addicted yang sedang melanda diriku.sejak akhir-akhir ni,aku rajin tengok laman web tentang online shopping.ceh!duit macam banyak sahaja,kan?hahaha.ni nak cerita ni.aku ada la tanya dengan tuan empunya blog tentang dua tudung yang inginku beli tapi malangnya satu daripada tudung tersebut telah dibeli oleh orang lain.rasa kempunan dah sekarang ni.terlepas peluang la katakan.mari kita tengok tudung itu..


ok tak?tapi tak ada rezeki aku kot.kena beli yang lain juga la jawabnya.ni pun aku masih dalam proses bodek kakak aku suruh dia belikan.huhu.harap-harap jadilah.terima kasih kakakku.ngee~ ;p

lupa,maaf ye kepada empunya blog kerana mengambil gambar ni.kepada sesiapa yang nak cuba tengok barang-barang empunya blog sila klik sini --->Mama's HomeBiz
*promote* sila beli sementara stok masih ada.hehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...