Thursday, January 22, 2009

Hari yang menggembirakan.




anda sekalian ! lme betul xon . rindu amat , oke ? hu3 . oke2 , entry aku hari ini pasal hari temu mesra dengan ibu bapa di sekolah esok . sungguh best ! aku nye result yang boleh dikatakan sedang2 itu bakal diketahui oleh ibu bapa ku esok hari . bersiap sedia la untuk menahan telinga daripada kena bebel . hue3 .


macam mana la ye reaksi kedua ibu bapaku esok ? aku sendiri yang rasa nervous ni pun macam takut2 je . mana la tahu panjang lebar je cikgu itu cerita2 sampai la mak aku akan memanjangkan cerita itu sampai ke rumah . paling pendek pun , esok lusa baru habis . haha . kesian betul .



kan best kalau aku dapat tidur macam budak ini bila sesi temu mesra itu dijalankan . tak sanggup rasanya nak dengar cerita2 . hee x) harap2 esok punya adegan berjalan lancar la ye . boleh balik cepat owh . then , sure aku kena study lebih2 lagi untuk ujian yang akan datang ini . ramai betul pesaing dalam kelas aku itu . haha . sampai di sini sahaja ye . harap2 anda sekalian sehat sentiase di samping keluarga tercinta .

3 comments:

Zahirah said...

alhamdulillah result dh ambil.xkena bebel pun ;)

Blog Eazy Izzuddin said...

aha...
gud2.....
result ok kew?

Zahirah said...

oke!hahaha x)tuh pun bawu sbjek f4.blum f5.kalu f5,sure xtaw nk jwb pe mse exam.hoho

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...