Wednesday, April 22, 2009

kereta comel


Assalamualaikum dan selamat petang.bermula selepas solat maghrib sehingga pukul 9 lebih aku bersama-sama ayahku layan cerita.cerita apa?haaa..secret la!hahaha.no la..malam tadi kami layan cerita charlie 2.best!cerita ni mengisahkan seorang budak dan juga seorang anak yatim yang berusia 11 tahun merindui abangnya,charlie.charlie la yang tinggalkan dia bersama ibu bapa angkatnya 6 tahun yang lalu.felix dalam diam-diam telah mereka sebuah kereta daripada sisa-sisa enjin.apabila dia menyambungkan kepada laptop,dengan bantuan tetikus merentasi papan kekunci mengukuhkan menghubungi internet dan kemudiannya kereta tersebut mempunyai pemikiran yang tersendiri.sejak daripada itu,felix memberi nama kereta itu dengan charlie 2 yang tidak kenal erti kenyang.charlie 2 berazam untuk melihat dunia dan itu menyebabkan dia perlu mempunyai roda.jika felix tolong dia untuk mendapatkan sesuatu,dia berjanji akan tolong felix untuk mencari abangnya.


memang hebat la cerita ni.kalau nak bagi bintang,bagi full tu.hehe :)

6 comments:

Eazy Izzuddin said...

wah3...
suke gak citer nih..
berulangkali di kirana..
dapat ea info cter ni kat tenet..
bro cari x jumpe langsung...
oohoho
naseb la kom jumpe..
camnne erk cri??
huhu

Pakcik Zharul said...

comel budak tu..
tp cm pmpuan jee..

hira said...

eazy:awak pun layan cerita ni?
waaa..nampaknya dah ada geng la ni
hahaha x))
ye2~
jumpa kat internet ni la
hehe
macam mana nak cari tu saya tak tahu la pula
sebab lama tu cari dia punya info
ngee~ :)

hira said...

pakcik,muka dia memang macam perempuan tapi sweet la~
hehe x)

Nabil Aizat Abdul Rahman said...

eh citer german nie..chomeyl2...

hira said...

yup!sangat comel itu budak.huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...