Tuesday, April 21, 2009

looking for the stars :)


Assalamualaikum.pernahkah anda terfikir untuk menggapai bintang-bintang?semestinya tidak,bukan?hahaha.antara bulan dan bintang,manakah yang menjadi idaman kalbu?aku minat bulan terutama ketika bulan penuh.cantik~ :D rasa tenang je bila dapat melihat bulan dan bintang di langit pada waktu malam.aku pernah tengok bulan dan bintang seakan-akan bercantum menjadi muka orang.hehe.comel.tapi malangnya,telefon bimbitku kurang elok.huhu.namun,bulan dan bintang tetap di hatiku :)

4 comments:

kimomoto kozaima said...

yep twinkle twinkle little star...
mmg indah bile langit penuh dgn bintang waktu mlm...huuu beshnye...

Pakcik Zharul said...

pakcik ade faourite bintang..
yang suke ditengok,
sbb meneangkan pakcik...

kamu tgk kat langit mlm ni...
bintang die ade 3,
cam kembar tige..

sejajar je ...
suke sgt bintang tu dari dulu.

hira said...

betul tu kimo.
bila tengok bintang-bintang atau bulan dengan orang yang kita sayang,mesti bertambah best! :)

hira said...

bintang macam kembar ek?
waaa..
saya tak tengok la pakcik
tengok cerita je malam tadi
huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...