Saturday, November 7, 2009

internet



Assalamualaikum dan salam satu Malaysia. aku hanya mahu menyertakan iklan P1 WIMAX ni sahaja. iklan ni sangatlah lucu dan membolehkan aku tergelak seorang diri. aku pernah dapat tawaran P1 WIMAX ni tapi masih tidak berkemampuan. nak beli pun kena ada duit yang mencukupi dahulu. hehe. tapi orang cakap P1 WIMAX bagus untuk digunakan ;) baiklah, sila layan video ni :)

4 comments:

Mysterious Lady said...

tipu. p1 mcm bengs. jgn percaya.

hira said...

mysterious lady:betul ek macam itu?
haish.entahlah.terima kasih di atas komen ni :)

Eazy Izzuddin said...

hey2
ptg2
=P
spm kan?
gud luck
xD

ha
da dtg neh
hehe

hira said...

eazy izzuddin:cepatnya sampai
macam apa sahaja
pakai ilmu apa sampai awal betul?
adahal baru komen
huhu ;)
terima kasih di atas ucapan itu xDD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...