Sunday, November 8, 2009

kejayaan


Assalamualaikum w.b.t kepada semua pengunjung blogku. di sini aku inginku katakan bahawa aku rasa stress apabila hari spm semakin menjelang tiba. aku baru bersedia dalam lingkungan 70% sahaja dan yang selebihnya aku masih berusaha untuk memahami subjek tersebut. kadang-kadang stress aku sangatlah teruk sampai terpaksa berlinangan air mata. namun, apabila aku layan lagu sedikit, ada yang kata aku ni beremosi. apakah itu patut?bukankah jiwa wanita sememangnya begitu?

kadang-kadang, aku sendiri tak faham dengan diri aku ni. aku tahu bahawa aku sahaja yang memahami diriku ni. orang lain tidak mengerti. sedang kita asyik bergembira dan bersenang-lenang, adakah kita pernah meluangkan masa kita untuk bersedih? sebagai contoh, kita asyik menjaga hati teman misalnya, adakah kita ada menjaga hati sendiri? disebabkan itulah, aku akan sentiasa memberikan ruang untuk diri sendiri selain orang lain. hal ini bukan disebabkan ingin mementingkan diri sendiri. sila jangan salah faham. usia kita juga akan semakin bertambah. maka dengan itu, semestinya anda semua faham dengan kenyataan yang aku nyatakan. sekian dahulu entry aku pada hari ni, semoga bertemu lagi. salam :)

semalam adalah pengalaman,
hari ini adalah kenyataan,
esok adalah harapan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...