Tuesday, November 10, 2009

awayyyy~


Assalamualaikum dan salam senja. pejam celik, pejam celik lagi 8 hari sahaja lagi nak spm. haish. jikalau lah dapat nak tunda hari spm kan bagus. tapi tak payahlah, kan? nanti nak habis spm itu satu hal pula. huhu. tapi tak apalah. oh, lupa. mulai esok, aku sudah menjauhkan diri dari dunia blog ni. tapi kalau setakat nak jenguk-jenguk itu boleh la. tapi kalau nak buat entry, mungkin ada apabila ada masa lapang. tapi tak mungkinlah aku sempat nak tulis apa semua apabila sedang menjalani hari-hari spm. masa itu emas. tak sanggup aku nak sia-siakan masa aku sedangkan inilah waktu terakhir aku di zaman persekolahan. semakin tak percaya pula apabila aku dah nak habis sekolah. apa-apa pun, aku ingin ucapkan...

selamat menduduki SPM kepada semua pelajar tingkatan lima pada hari rabu hadapan :)
semoga berjaya dan jawab dengan tenang ;D

10 comments:

eddy said...

salam...
gudlak k 4 spm...
buat sehabis baek...
ni exam terakhir awk mase zaman persekolahan...hehe
dan yg ni juga akan menentukan mase depan awk...
mase last2 cmni awk kena jage kesihatan...jaga diri...
semoga dapat menjawab spm dgn tenang dan gembira...(^^)

i Pakcik Zharul said...

gud luck sangat2 untuk SPM ek =)

hira said...

eddy:salam..
hehe x))
insya allah
doakanlah saya sentiasa sihat
walaupun kadang-kadang penyakit datang menyerang,insya allah boleh sembuh
terima kasih banyak-banyak :D

hira said...

terima kasih pakcik :)

Eazy Izzuddin said...

gud luck dek 4 spm..
=D

hira said...

insya allah
terima kasih :)

Zikr the Jalanan Sepi Perantau said...

selamat berjaya!!!!

tyaa.soleh said...

all d best akak, buat bagus2 taw :D

hira said...

terima kasih zikr :)

hira said...

adik fathiyahku sayang!
huhu ;)
insya allah adik
akak masih mencuba la ni :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...