Monday, December 21, 2009

daku

Assalamualaikum w.b.t kepada semua. sekarang mood kebosanan muncul secara tiba-tiba tanpa disangka. dah pukul 1 pagi tapi tak tidur-tidur. nak kerja pagi nanti pun sempat duduk layan internet ni. haish. tak tahu la. mood nak tidur tak muncul-muncul. eceh. tak nak juga mengaku tu. ok, memang aku mengantuk tapi entahla. rasa macam tak best pula. aku rindu si zatie dan juga si anis. aduh. maaf cik zatie, tak boleh nak ikut kau pergi port dickson semalam. aku kerja la. maaf sebab sebelum ni aku dah janji nak join. dekat tempat kerja tadi pun bosan. aku kerja sambil melelapkan mata, boleh? haha ;DD tension aku jadinya. baiklah, aku nak habiskan entry ni cepat. virus kebosanan sudah merebak dan menular dengan cepat dan jayanya. katil pula sudah memanggil supaya tidur cepat. pagi ni kena bangun awal. huhu. salam :)

2 comments:

Blog Eazy Izzuddin said...

da kije kew?
dpt kije pe?
hehe

btw
Vote For Me

http://www.broframestone.com/2009/12/bfundi-bloggers-dengan-broframestone/

Thanks so much
hehe
xD

Zahirah said...

sudah
kerja sebagai jurujual
huhu
dah undi la eazy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...