Wednesday, December 9, 2009

it's over


Assalamualaikum. ok, aku gembira oleh sebab spm sudah berakhir. kelmarin, aku keluar kelas dengan melebarkan senyuman yang sememangnya tersedia lebar. nak buat perbuatan yang diluar jangkaan tapi ada cikgu pula. segan aku. hahaha x)) aku lepak kat foyer sementara tunggu teman-teman aku keluar kelas. kantoi aku keluar awal. hehe ;p sekali sekala la bukan selalu. ye ke ek? ntah. sila tanya mereka-mereka yang mengetahui hal tersebut. lalala ;D

hari ini pula tiba. seperti yang sudah dijanjikan sebelum ini, sudahpun terjadi. kami tiga sekawan menjalankan aktiviti yang budak-budak spm tidak buat. kami pergi berjogging! hahaha x)) kemudian, singgah ke perpustakaan sebab sebelum ni aku ada plan nak pinjam buku. klik sini untuk entry sebelum ini. tapi seorang lagi sudah pulang ke rumah. hanya tinggal kami berdua. kami lepak-lepak di pkns kerana matlamat untuk mengisi perut yang kosong. pusing-pusing satu shopping kompleks itu sampai penat baru balik. hahaha x)) balik tunggang-langgang aku jadinya ;p

2 comments:

i Pakcik Zharul said...

tahniah dear.
tahun dpan masuk U dah ;)

hira said...

hahaha x))
betul tu pakcik
tahun depan sudah masuk U
tapi tak tahu lagi la nak masuk yang mana satu
masih keliru :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...