Friday, December 11, 2009

senang hatiku

Assalamualaikum semua. maaf, tiada gambar yang seharusnya perlu untuk diselit dalam entry ini. hal ini demikian kerana aku bukan berada di rumah tetapi di kampung halaman. merajinkan diri untuk online di pejabat kakak aku kerja kat sini. hehe x)) hati aku tenang kat sini walaupun memakan kredit apabila nak hantar pesanan ringkas kat teman-teman tersayang. aku mempunyai kehidupan baru sekarang. hati banyak-banyak bunga. haha ;D

p/s:akan di update kemudian hari :)

4 comments:

Blog Eazy Izzuddin said...

senang bile exam da abes
hik3
=D

Zahirah said...

lebih kurang la..
kena tenangkan fikiran :)

Blog Eazy Izzuddin said...

betul3x..
;D

btw bufday da lepas ea?
happy belated bufday

Zahirah said...

eazy,memang dah lepas
kesian,ketinggalan rupanya kawan aku seorang ni
haha x))
thank you :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...