Sunday, December 20, 2009

perasaan bukan perasan

Assalamualaikum. aku rindu nak keluar dengan kawan aku! aduh. masalah melanda. sahabat karib aku dah mula tanya bila nak keluar sama-sama tapi macam mana nak cuti? aku kena kerja tiap-tiap hari walaupun pada ketika itu cuti umum. ramai pelanggan datang, maka tak boleh cuti. pekerja masih tak cukup la. minggu depan lagi satu baru boleh cuti. itupun kena ikut giliran. sedih betul bila sorang-sorang hantar pesanan ringkas walaupun masa tu aku tengah kerja. curi-curi masa sikit nak balas pesanan tadi. kepada sahabatku tersebut jika terbaca ni, aku rindu kau semua :(

p/s: aku gembira sebab dah tahu serba sedikit mengenai borong :)

2 comments:

Eazy Izzuddin said...

hehe
xD

btw
Vote For Me

http://www.broframestone.com/2009/12/bfundi-bloggers-dengan-broframestone/

Thanks so much
hehe
xD

hira said...

insya allah
huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...