Saturday, December 24, 2011

Uniknya Google

Assalamualaikum. Memandangkan esok merupakan hari Krismas, Homepage Google pun dah bertukar. Serius, sangat cantik!


Mula-mula korang akan nampak macam ni kan?




Tapi cuba, korang tekan kotak kecik warna biru tu, dia akan keluar macam ni...




Ehem ehem. Dah bertukar kan? Serius, cantik woooo~ Terus malam kau. Barulah terasa kehangatan hari Krismas. Eh, gua tak sambut -.-


Ok, sambung. Kemudian, korang tekan kesemua kotak kecik tu. Kemudian dia akan keluar kotak kecik belah kanan selepas warna merah. Dia terus keluar muzik.




Bertukar wajah kan? Haaa... Sila cuba ye~ :D

11 comments:

Nur Najwa said...

wawa pun suka! siang tadi asyik main benda tu je..hahaha

Ezad Skytech said...

google ni mg kreatif...tunggu la new year nanti..mesti ada suprise lagi..:D

ayuyuuu :) said...

babe! study babe! final around the corner! haha.

comel jee.

emy|farid said...

bru tau, ingtkan takde function kotak2 tu, nak cuba lah. hehe

Ainn Hazwany said...

comel :)

Lia Irdelia said...

wahahhaa..
nice.. :)

p/s : selamat bercuti.. :)

Zul Fattah said...

ok sat.. nak try..

zareliqa afiqa said...

wahhh! nak g cuba lar.heee

Kancil 8349 said...

info yang menarik...

r-5 said...

haha tu la pasl memang kreatif kan google ni.. :p

Siti Nurhuda Husna Zulkarnain said...

Lepas baca terus buka Google. Tapi dah tak ada. Terlambat sudah~ =.='

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...