Sunday, December 18, 2011

Lelaki dan perempuan

Assalamualaikum semua. Ini entri auto publish ye. Gua banyak sibuk. Ini je gua mampu buat. Huhu. Macam ni lah, gua nak tanya. Korang kalau berkawan dengan sesiapa pun kan, tak kisahlah dengan lelaki ke perempuan ke, korang guna panggilan apa eh? "Aku, kau", "I, you" ataupun "saya, awak"?


Bukan apa, gua kadang-kadang pelik bila dah meningkat usia ni. Dulu masa kecik-kecik sampailah umur menjangkau awal 19 tahun, gua selalu panggil kawan-kawan gua dengan panggilan "aku, kau". Tapi sejak dah masuk alam universiti, gua terlebih pelik pula. Gua panggil kawan-kawan lelaki gua dengan "aku, kau" tapi dengan kawan perempuan "saya, awak". Padahal dengan perempuanlah gua rapat.




Nota Kecil : Penyakit apa entah yang sedang berlaku dalam diri gua ni. Haih.

6 comments:

PeRmAtA bIrU said...

saya juga pelik... kadang2 pangl aku kau, sebut nama, kadang saya awk... nthla...mungkin kita panggil mengikut keselesan kta ngn org tu kot.

Ahmad Haziq Azlan said...

akukauakukauakaukauakaukauakaukauakukau



#lama tak singgah sini

nun alif jim ya said...

bahaye tu.haha

eintan nurfuzie said...

heheheh...akak pun cm2 gak..heheh..
p/s:thnks dear....

Ezad Skytech said...

hee...ikut jugak la...sy pun kadang2 kau aku je...tapi kalau baru kenal tu..saya je la...haha~

aimie amalina said...

awwww
kikiki..tu namenye perubahan mengikut persekitaran :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...