Wednesday, December 21, 2011

Wordless Wednesday #7



Nota Kecil : Semalam aku tertinggalkan pendrive dekat makmal dan bila tengok balik selepas 2 jam, dah hilang. Huuuu.. Sadis.. Assignment aku ada dalam tu >.< Ada orang nak pulangkan balik tak? Itupun kalau anda seorang yang sangat prihatin #macamladiabacaentrini -.-

8 comments:

Bui Junaidi said...

aduh,parah tu..terpaksalah buat semula balik..nangisss...

Prettywrite said...

siannya..tulis notis la nat bagi reward saper2 yang jumpa..:)

Ezad Skytech said...

kalau hilang..mahu menangis kot..

Alieza Dayasari said...

pAling stress bila pendrive hilang.... dan dalam tu ada assgn.. lbh tertekan kalau dlm tu ada benda rahsia..

doakan ada org pulang semula.

Ezad Skytech said...

harap dapat balik la pendrive hira tu ye...

Zul Fattah said...

smoga ketemu balik pendrive tu.. huhu

aimie amalina said...

haigooooo
papepun skrg ni kalo tgggai sat je ilang
ish2
semoga ketemu balikk ye :))

Abg Stalker said...

dlu pendrive abg yg penuh dgn gmbr2 awek+gmbr abg yg kacak2 pnh tertinggal dlm lab.2minit sebelum abg blah ada bdk prmpn yg nk gn PC tu.bila abg tny dia ckp x nmpk.damn!abg sengaja ckp kuat2 spe yg amik x pulgkn tu abg nk htr santau angin,esok nya dia pulangkn.hehe..dpt no fon skli :P msj minx maaf je.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...