Monday, January 23, 2012

Apa ni main hack-hack!

Assalamualaikum. Haaa.. Nampak tak tajuk entri gua hari ni ganas macam apa je. Ni semua pasal hack la. Asal kau nak main hack Blog orang la Facebook orang la. Dah tak ada kerja eh? Ok, stop it. Gua tahu memang dah ramai Blogger yang pernah kena hacked. Dan tadi aku nak ber"blogwalking" di Clara Rella selaku jiran, tiba-tiba keluar ni..




Gua panas betul sebab siap 3 orang kot hacker. Menyampah gua tengok. Gua rasa macam nak cekik-cekik je. Dah ada ilmu tapi gunakan di jalan yang salah. Ok, gua sangat over. Kalau korang ada jalan penyelesaian, sila bagitahu ok. Nanti gua inform Clara.

9 comments:

Azeelia Azman said...

sesi hack meng'hack' neh semaken menjadi jadi betol lah.

Shah Scander said...

suruh dia pergi kat template. edit template baru. pastu g kat monetize. godek2x situ. saya pun kena tadi. now dh ok

Lia Irdelia said...

haiyoo..
Diorg ni memg hebat bab2 meng-hack..
Ce guna kepandaian tu dgn cara yg betul..
kan,,kan..

Cikgu Ma said...

cmna nak tau kena hack tu yea?akak bkn tau sangat...

disebalik tabir | AIR TANGAN

zareliqa afiqa said...

Hisyh! mmg tak patut langsung.Mcm dah takde keje lain dorang nie.=.=

Anonymous said...

kesiannye dia...hmmm...tak tahu lah mcm mne nak buat klo kne hack ni...:(

unknown said...

Thnxk akq ^^ terharu.. hehe..

Clara tak amik pwn gambar sbb tak de photoshop.. thnx sbb amikkan.. nnt clara credit kat akq

hee~~~ ^^

Sis Effa said...

i know how it feels kna hacked..sakit hati gler..tambah2 yang hacked tu org indon plak..dah la ms tu blog lama saya xpernah cerita any sentimen negara pun..yg geramnya dia hacked ckp malaysia=malingsial..mmg keji btl..

Anonymous said...

mereka hack bcoz they care ...that's mean ur security is low.... bila scurity low....sapa2 pun boleh hack ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...