Saturday, March 28, 2009

apakah anda lelaki sejati?haha

assalamualaikum dan selamat sejahtera.entryku yang ini akanku ceritakan mengenai kejadian yang berlaku pada petang semalam.semalam iaitu hari jumaat dan juga merupakan penghulu bagi semua hari,aku perlu menghadiri tuisyen pada petang tersebut dengan menaiki basikal pada pukul 5.15 dan kelas itu berakhir pada jam 6.15 petang.kemudian,aku pergi ke kedai buku untuk membeli pen.

dalam perjalanan pulang,aku semestinya akan lalu ke kuil yang menghubungkan rumahku di seksyen 5 dengan seksyen 4 tambahan.setibanya aku ingin turun juram yang sederhana tingginya tetapi selalunya memang sesak nafas untuk mendakinya.hahaha.maaf,ayat tadi tergantung.nak turun juram tuh,aku terlihat seorang budak lelaki yang menaiki basikal tengah meneguk air apa ntah dalam tin tuh.nak kata tunggu habis air tuh baru jalan tak juga sebab masa aku nak lalu dia mara la ke depan sikit.lepas tuh,berhenti.haish.anda semua rasa apa yang terjadi?jeng,jeng,jeng..kita berehat seketika,kita jumpa selepas ini.hahahaha.

anda semua tak nak teka ke kenapa lelaki tersebut berkelakuan demikian?ok,ok.aku juga la kena bagitahu.huhu.sebenarnya,ada seekor anjing berada di depan kuil tersebut.pada mulanya,aku takut la juga untuk lalu.namun,aku beranikan la juga diri ini.selalunya kuil ini memang tempat anjing-anjing berkumpul tetapi sekarang dah tak ada.rupa-rupanya,anjing tadi merupakan anjing yang selalu berada di kawasan perumahan berhadapan dengan sekolah aku.anjing itu sungguh baik dan tak kacau orang.


lebih kurang macam ni la rupa anjing tersebut

yang aku tak tahan,lelaki tadi yang berlagak ala-ala "cool" itu sebenarnya takut dengan anjing.hahaha.boleh ke dia ikut dari belakang aku.bila dah lepas dari jambatan,dia kayuh dengan begitu laju.haish.tak sangka aku.patutnya lelaki la depan perempuan.hehe.

moralnya,janganlah kita mengukur seseorang itu melalui rupanya.ada juga lelaki yang takut kucing.macam mana tuh? xD

4 comments:

Eazy Izzuddin said...

hahaha....
de gak lelaki cam tuh...
ewah...
bro pon kdg2 takut gaks ngn anjing nih...
=P
xD
tp cool je..
klu anjing kejar confirm bro lari..
hahah
xD

hira said...

eazy:hahaha xD
semestinya ada..
ingatkan dah tak wujud,tapi ada gak
huhuhu

al-hussaini said...

suka ar dengan template baru Hira ni...nice looking...

takut anjing? Haha...
tapi aku pun takut gak...
kang tak pasal2 kena gigit...

hira said...

al-hussaini:hehe x))
thanx.
semua orang takowt kot dengan anjing.
hahaha ;p
tak tahu la pula

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...