Thursday, March 26, 2009


assalamualaikum dan selamat pagi.sempat juga aku mengaktifkan diri aku untuk mengupdate blog pada pagi yang mulia ini.hoho.hari ini aku ingin bercakap mengenai perkara yang terjadi pada hari yang telah berlaku semalam.skema betul ayat aku ini.hahaha.malam tadi,aku keluar bersama-sama ayahku.kami singgah ke kedai telefon mobil untuk membeli topup ayahku.aku dengan senang hati melihat pelbagai jenis dan juga telefon mobil yang sedang top pada masa kini.aku terlihat satu telefon yang menarik perhatianku.


nokia 7100 supernova


haish.cantik betul la telefon ini.bagi pendapat anda sekalian la kan,telefon ini ok tak?sebab aku nak beli baru.telefon yang sekarang ini asyik buat hal je.telefon ini mempunyai fungsi seperti:
1) skrin berwarna
2) FM radio
3) kamera 1.3 megapiksel
4) bluetooth

setakat ini,hanya itu sahaja yang aku tahu.huhu.macam mana,ok ke?


14 comments:

devilboy77 said...

hira's 1.3 megapiksel tu bukan kamera kew... hahahah...

hira said...

devilboy77:ye2.hahaha

Eazy Izzuddin said...

ohoho..
lawa2....
bape hengget tuh??

joM challange my XpressMusic NokiA 5800..( tahukah designnye, x tahu ggoole la)
=P
xD
hehe

hira said...

eazy:ni murah je tengok.
dalam rm350.
haish.
saya tak mampu,ok?
saya budak sekolah lagi.
hahaha x))
lain la kamu tuh
kamu orang "atasan"
ada la duit nak beli telefon yang mahal macam tuh
huhuhu ;ppp

Eazy Izzuddin said...

hiks...
geetu...
atasan?
x de la ats..
biase2 je...
me student juge..
=P
itu hp impian je..
eheh..

murah gak phone tuh..
leh wat hp kedua...
=p
xD

hira said...

eazy:mana boleh lorh.
itu saya punya! ;ppp
hahahaha x))
awk punya mesti mahal kan?

Pakcik Zharul said...

ohh hira..
supernova mmmg cantek..pakcik suka benar!

tp lahh...
kalau kamera 1.3mp,
xusah lah..
baik kamu kejar yg 2mp,
tp murah ..

ehehe...

devilboy77 said...

hira's
murah nya klu hpon camtu...
btul kew...
cam x pcaya ja aku....^^

Pauzi Bin Nor said...

elo... hira..
chantex ke hp ni...
klu iphone 3g mcm mana?
lagi best asenyeee
huhuh

hira said...

pakcik zharul:2mp murah ke pakcik?
bukan mahal ke?
tak mampu saya.
hohohoho

hira said...

devilboy77:betulla.
dah tanya tauke kedai tuh sekali.
hehe :)

hira said...

pauzi bin nor:3g?
mahalla telefon macam tuh.
kalau nak,entah bila la boleh dpt?
huhuhu

Eazy Izzuddin said...

hua3...
biase2 aje...
xD

hira said...

eazy:ele.
bese la sangat
nanti bila dah beli
terangkat dua-dua kening tuh ha
hahaha x))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...