Monday, March 23, 2009

kekejaman ;pp

assalamualaikum diucapkan kepada anda sekalian ;pp maaf andai sudah beberapa hari blogku ini tidak diupdate.bukan kerana sibuk tetapi menyepikan diri.huhu.disebabkan mood aku hari ini tidak la seindah hari sabtu hari itu,namun hanya ini yang mampu aku update.hari sabtu?hehehe.nak tahu ke?haish.rahsia la.mana boleh bagi tahu xD sila ceriakan hari anda dengan melihat gelagat gambar-gambar di bawah.hanya senyuman yang dapat mengembalikan kegembiraan anda :)

tengok la betapa sopannya kucing ini apabila ketawa.haha.anda sekalian gelak macam mana ek?main lepas je ke?hoho

musibah yang datang tanpa diduga.katak yang suka mencari masalah yang akhirnya akan mendatangkan bahaya kepada diri.isk3 ;pp

pernahkah anda terfikir bahawa tupai juga adalah superman?hahahaha.sungguh menakjubkan!

anak kucing zaman sekarang ni pun dah pandai nak juga senjata api.kalu macam ni betul-betul terjadi,betapa senangnya kita nak untuk kalahkan israel.kita hanya perlu kumpulkan berapa banyak kucing-kucing yang selalu terbiar dekat restoran-restoran.bergabung tenaga dengan manusia,hebat.kalau berjuang,kira berjasa tuh.hahaha.gila juga otak aku ni.

kita jangan fikirkan bahawa hanya manusia sahaja yang tidur akibat penat setelah melakukan aktiviti seharian,malah kuda juga melakukan sedemikian ;pp

anda pernah melihat anjing makan dengan cara begini?hahaha


anda rasa adil tak kalau ada haiwan melakukan hal sebegini dalam acara larian?bagi aku,adil sebab kita semua mempunyai keistimewaan masing-masing.hanya gunakan kelebihan itu bagi menunjukkan diri anda sebenar.huhu

sungguh kejam haiwan itu diperlakukan oleh mereka.kita sebagai manusia tidak seharusnya menyeksa binatang yang diperlukan untuk mengangkat barang.jika mahu sekalipun,barang-barang tersebut tidak perlu begitu berat.hanya akan membebankan diri haiwan tersebut.maka,fikir-fikirkan la :)

8 comments:

devilboy77 said...

lawak nya gambar2 tu....
sikit lagi i nak tekentut....
ngeeeeeee....
suke sngt....^^

Eazy Izzuddin said...

uish....
lawa gambar...
kesian keldai tul isk3...
x patut2...
=)
xD

al-hussaini said...

siap nak jadi superman lagi tu....
btw, rajin kumpul gambar mcm ni erk..
best gak tgk...

hira said...

devilboy77:huhu.cover. ;pp

hira said...

eazy:itu la masalahnya cik eazy oi.ada orang yang tak berapa berperikemanusiaan kat dunia ini.tak boleh nak buat ape la.

hira said...

al-hussaini:sebenarnya,saya tengah bosan masa tuh.saya saja la kumpul gambar-gambar macam tuh.hehe :)

Afiq Zainal Abidin said...

tupai yg nk jd superman 2 bkn ap...dh memang die jenis flying squirel....hahaha

hira said...

hahaha.yekot afiq~ ;pp

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...