Sunday, January 22, 2012

Cuti Semester Bermula

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Wah, lama sangat dah gua menghilang. Padahal final exam habis 15 haribulan hari tu lagi. Tapi disebabkan perasaan yang sangat malas untuk meng"update" tu datang, gua pun hanya mampu baca entri yang berjalan-jalan dalam wall Facebook gua je. Maaf la ye. Ni baru nak aktif balik.




Sepanjang cuti ni, serius sangat seronok. Mesti korang pelik kan sebab kebanyakan orang yang gua tengok ada yang sedih dan ada yang sangat bosan. Mungkin sedih tak jumpa awek atau pakwe yang satu Universiti tu ataupun bosan sebab tak ada benda yang nak buat waktu cuti-cuti ni.Rilekslah. Cool dulu babe. Bosan-bosan korang pergilah tengok wayang. Tak pun korang download movie dan layan~


Gua memang dah siap-siap copy banyak movie dari roomate gua sampai laptop ni dah berat dah. Lepas tengok, main delete la kan. Hoho. Tak pun korang transfer je dekat hard disk. Baru la laptop korang ringan :)




Gua baru je habis tengok cerita Dream High ni petang semalam. Kesian kan gua baru nak tengok cerita yang dimainkan tahun lepas ni. Serius, gua mana ada masa nak layan cerita sebab abang gua download masa gua masih lagi bekerja. Cerita ni sangat BEST! Siapa tak tengok tu sangat rugi. Jalan cerita ada yang sedih dan ada yang sangat gembira. Part yang gua tak suka tengok masa Sam Dong menangis. Dia comel. Tak boleh nangis. Haha. Dan akhir bulan ni Dream High 2 akan muncul. Fuhhhh.. Tak sabar nak tengok wehhh..


Nota Kecil : Gua ada 6 movie lagi yang tak tengok. Semuanya Korea dengan Jepun yang ber"episod" macam korang tengok cerita Tentang Dhia. Cerita Melayu apa yang best sekarang? Gua dah lama tak pergi wayang kot. Main download je sekarang.

4 comments:

Lia Irdelia said...

korea berepisod?

memg giler ar time kt kampus dulu..
sggup berejam2 layan tu jer..
hhehe

unknown said...

Akq2... Tgk cte Secret garden! best! dream high nnt ada dream high 2 plak.. tak sbr!

Utk rncgan comedykan.. apa kata tgk Running man! Seriously, lawak gila! Terguling2 taw. ahhaha..

Urm.. cte mlyu jrg tgk... erk. Bkn jrg.. da tak tgk pwn.. uhuhuh.. sllu bukak channel 611, 391, 705, 610.

And tgk cite Nada Cinta. ^^

Ezad Skytech said...

lama sangat da menghilangnya...heee~

haha..bosan2 duduk rumah..layan movie je la kan...hee~

emy|farid said...

nak sikit movie leh? hehe tak beli lgi external hard disk, cam kesian. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...