Tuesday, November 29, 2011

Gua sudah, lu orang bila lagi?

Assalamualaikum dan selamat petang semua. Hujan tak eh tempat korang? Kalau dah tahu hujan tu, jangan lupa bawa payung pula. Karang sakit, susah pula. Sendiri mau tanggunglah kan. Huhu. Gua tak ada idea cuma gua nak cakap gua ada layan cerita Twilight Ahad lepas. Serius, best! Cuma gua tak puas hati sebab gua kena tunggu lagi sambungan cerita dia.




Ada lagi yang gua tak puas hati. Orang sebelah gua over kau. Mulut dia berbunyi macam dia sorang je yang layan movie tu. Aduhai. Gua yang baru nak feeling-feeling terpaksa downkan kejap mood tu. Layan punya layan, orang belakang pula ada yang tarik kerusi gua, tendang-tendang kerusi gua. Memang tak ada adab betul. Memang spoilkan mood gua je. Tapi gua tetap kena bajet cool walaupun sakit hati kejap. Hoho.


Nota Kecil : Overall, 4 bintang. Huehue.

10 comments:

zareliqa afiqa said...

Wahhh! tak tengok lagi cite neh.Tapi ramai yg cakap best. :D

Unknown said...

len kali klu der org bising dlm wyg tuh, sumbat mlut beliau ngan kotak popcorn..hahaha ^_^

najihahfara said...

bes x??
hahah kalau akk sound je

SoLy SoLicious said...

belum nengok lg..xde mase lg la..huhu

Lia Irdelia said...

alahai..
bilalah boleh dapat tengok nih.. :)

Ezad Skytech said...

tak tengok lagi movie ni...bila dapat pergi tengok ni agaknya...haha~

Kancil 8349 said...

dah banyak entri sal filem nie...bertambah kancil ndak sabar untuk menontonnya

Sandra Azwan said...

Kalau nak tgk wayang tu, paham-paham la...jangan buat kecoh.. bising2 tak suka la....hehe

Cik Puan Kocik said...

best ke citer nie

Mr.Superman said...

bising2 sgt bg mkn selipar je org sebelah tu.hahaha..nemmy,abg blm tgk T_T ok,sgt kesian.mmg x turun wayang da lama sgt.last tgk cte apa ntah.lpe..lg sadis! :'(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...