Friday, November 25, 2011

888 Itu Manyak Ong Maaa~

Assalamualaikum dan selamat pagi semua. Ehem ehem. Hari ni merupakan hari Jumaat dan hari ni jugalah ramai yang berpusu-pusu untuk pulang ke rumah. Alahai. Gua pun nak balik juga cuma gua masih berfikir gua nak balik petang ke esok je. Haih. Pagi esok gua nak pergi main bowling. Haruslah gua balik kolej hampir 3 petang atau 3 lebih. Nantilah gua fikir.


Entri aku pendek je ni memandangkan kejap lagi ada kelas tutorial. Huhu. Apa-apa pun, terima kasih banyak-banyak kepada follower gua yang ke-888. Anda memang sangat hebat!




Tapi yang sedihnya, beliau tak nak pamerkan URL blog. Haih. Kesian gua. baru nak pergi terjah-menerjah semalam. Huuuu..


Nota Kecil : Selamat berhujung minggu semua! Mari tengok cerita Twilight nak? Haha

7 comments:

Mira Adzlia said...

wah..rminye follower dier..hehe..congrats yer..smoge trus maju dlm industri blogging..hehe ^_^

Munnafendy said...

tahniah, nombor cantek tu....tapi...ce bara entry terbaru sy...psal follower akan dimansuhkan...

Ezad Skytech said...

hee...manyak cantek wooo itu nombor...haha...

intan said...

wah, dah 888 followers ek..Congrats hira..=) memang Ong ni..cina la kata.. akak baru 187 jer..

Saiazuan said...

cantik num tu :D

salam maal hijrah :D

zOeY zAu YaH said...

manyak oooonnnnggggg hehe..hari tu ada tag 11 soalan kt saya kan..so saya dh jwb..sorry jwb lewat ya..hehe...kat sini http://zoeyzauyah.blogspot.com/2011/11/menjawab-11-soalan-tag-secara-hebat.html

Lia Irdelia said...

love number 8... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...