Wednesday, November 23, 2011

Malu I Nyahhh~

Assalamualaikum semua. Hehe. Memandangkan semalam aku dah pun buat entri mengenai review, takkanlah hari ni pun nak lebih kurang je kan? Aku tahu sekarang ni ramai pula yang buat segmen bagai tapi bosan pula blog aku bila entri semua nak berterusan dengan semua tu. Huhu.




So, meh aku cerita. Semalam semasa blogwalking, memang hampeh kejap. Tengah syok-syok dengar video orang lafaz akad nikah, tiba-tiba orang sekeliling mencari gerangan siapakah yang duk sibuk-sibuk cakap,"Aku nikahkan dikau....." Hahaha. Malu aku. Bukan aku yang cakap, video tu haaaa.. Aku tak salah. Hoho. Kalau korang nak tahu video tu, meh tekan SINI.


Aku suka jadi silent reader blog dia. Sempoi je bahasa dia. Nak belajar bahasa sarawak dengan dia pun boleh maaaa.. Pasal craft bagai, sila-sila. Aku dulu addict dengan craft bermula dari dia la. See.. Nampak kan dia memberi pengaruh. Haha. 


Akhir sekali, cuba korang baca entri INI. Serius, best! Ada benar entri dia ni. Tapi aku dah tahu ending dulu dah sebelum habis membaca. Lu fikir sendirilah kan bila dah habis baca. Lalala~

4 comments:

Mr.Superman said...

da baca entri dia.mmg betul..tu la taktik lelaki skrg.so...err...nk ubah taktik la pasni :P ok joke! :)



sekian,
sy bukan perosak wanita.

Cikgu Ma said...

datang melawat cik gadis ni =)

Cik Amni said...

yey! saya jugak asal sarawak.. kalau nak belajar dgn saya pon boleh.. hehehe..

jarang baca blog lelaki.. tak tau kenapa blog perempuan mcm lbh best.. dan comel..=p

Unknown said...

blog lelaki ader yg best2 jgk..byk idea...begitu open...tp xde la smpai terbabas

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...