Monday, November 21, 2011

Pelupanya aku !

Assalamualaikum dan selamat pagi. Haih. Pagi-pagi aku dah jadi nyanyuk kejap. Semua gara-gara tak take note pun bahawa kelas pagi ni cancel. Susah-susah je aku bangun awal-awal pagi semata-mata nak balik kolej dan hadiri kelas ECA. Rupa-rupanya, sia-sia je usaha aku. Kalau aku tahu, aku balik esok pagi je kot. Ngaaaa~ Tension gua.





Penat lelah aku berlari masuk ke bilik dengan meletakkan kesemua barang dan berjalan secepat mungkin untuk ke kelas. Tapi bila sampai je dewan kuliah, hati aku berbisik "Kenapa budak-budak kelas aku macam tak ada je ni?" Hahaha. Lupa sudah. Tu la, bajet ingat sangat ada kelas hari ni. Sempat je kalau nak balik kolej tapi pak guard dah nampak aku tadi. Haha. Malu aku karang. Dah alang-alang, lepak dulu la dekat makmal. Update blog dulu baru best.


Kalau dekat bilik, jangan haraplah kan aku nak dapat line Wifi. Huuuu.. Sadis.. Apa-apa pun, sila jangan contohi aku ye. Haha. Jangan nak bajet hebat sangat dengan tak alert tak ada kelas. Haih.

10 comments:

SoLy SoLicious said...

hehehe...2 la.. buat reminder len kali

Unknown said...

melayu mudah lupe...hihi (^_^)

Firdaus Life said...

hahaha takde kelas.. banyak kali jadi macam ni. last sekali balik bilik sambung tdo

Mr.Superman said...

hahaha..pelajar cemerlang mmg mcm ni. :)

Anonymous said...

hehehe.. sempat lagik update blog.. ngee~

i Pakcik Zharul said...

hehehe takpe, eksesais kan :)

Juliet_iRa~" said...

ehehe..xpe2...

lain kali igt tau ada kelas ke x..;p

msredcheesecake said...

terlebih rajin pulak...hheee

along said...

hahahahahaha..padan muke!!! kalo x leh balik sok tp tetap akan nyusahkan aku hntr blk kolej kan:P

aamalinaazman said...

aiyoooooo
hiraaa
cm mane bole lupe nii..
hehhee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...