Tuesday, November 22, 2011

Tatkala Kekeringan Idea !

Assalamualaikum dan selamat tengah hari. Disebabkan gua tengah kering idea sangat ni, gua nak join je la review blog yang dianjurkan oleh Encik Ujang. Kelas gua pukul 5 petang karang. Bosan amat bila kau ada 4 jam je lagi tapi tak ada benda nak buat. Salah satunya, marilah kita update blog. Haha.




Inilah dia header gua yang tak seberapa. Tak berjaya lagi nak edit bagai. Ada sesiapa volunteer nak sponsor? Hoho. Padahal memang tak ada pun yang nak sponsor -.-


Gua tak maulah main kutuk-kutuk blog orang. Blog gua pun tak tentu disukai ramai. Ngaaa~


Sekian.

9 comments:

unknown said...

godek akq hiranya blog sebab bosan.. lama tak update2 dah.. penyakit malas tiba..

nampak kq hiranya post, tu join sekaki tu.. huuhuh...

Hanis Azla said...

betul tu.. tak best kan nak kutuk2 blog org.. yg penting kita perbaiki blog kita sendiri..

aamalinaazman said...

selamat bersegmen syg! :)

SoLy SoLicious said...

^^ rmai yg join ye

Niena Muhammad said...

header ni berani sbb berani tepek muka .. :D

Unknown said...

hoho selamat di review :D

Juliet_iRa~" said...

hee..simple je..

comel la tu..;p

kalo nak kreatif lagi guna doodle..heeee..

skang trend camtu..

Mr.Superman said...

guwa suka blog lu ;)


-ayat brader2-hahaha

Ujang9897 said...

tq join..pas ni gua review ok

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...