Monday, November 14, 2011

Kembali

Assalamualaikum dan selamat pagi. Entri pendek je hari ni sebelum bermulanya kelas aku kejap lagi. Apa yang aku ingin sampaikan ialah minta maaf kepada semua sebab jarang update minggu lepas. Semuanya gara-gara aku jarang ada kelas petang. So, aku tak stay dekat makmal komputer untuk update kesemuanya. Line Wifi sangat benci betul sama gua. Sama juga dengan Broadband 4G yang wajib dibeli oleh semua warga Universiti sini ye. 




Aku dah tak ada kebebasan untuk meng"update" sesuka hati aku lagi. Aduhai, nasib aku la kan. Nak buat macam mana? Padahal dah ada benda yang nak dikongsi dengan korang. Ehem ehem. Apa-apa pun, aku kena bersabar je la. Macam tahu-tahu je kan internet ni suruh aku siapkan kesemua assignment aku yang bertambah dari hari ke hari. Memang mantap habislah -.-


Sekian.


Nota Kecil : Kalau ada masa dan line Wifi ada, aku update. Byebye korang.

Pesanan dari penaja : Nanti aku akan terjah korang. Rindu nak baca semua entri dalam blog korang. Banyak dah aku ketinggalan. Huuuu.. :(

10 comments:

mr.libra said...

u mana yang paksa student beli broadband nie...huhuhu

SoLy SoLicious said...

im back too.. heee

syuxer said...

bangangnya suh gi awk gi beli broadband..cam paksa2 je huhu..takde maknanya kalau mahal kena bayar bil huhu

najihahfara said...

take ur time..

Lia Irdelia said...

siapkan assignment tu dulu.. :)

Ezad Skytech said...

aihh..semua wajib beli broadband ke..?

takpe2..ambil masa ye hira..nanti update la..hee~

Unknown said...

4g fuhh ingat kt sana ada wifi...tak patut

Nurrul Hazieqah said...

will be back.. hehe :P

Mr.Superman said...

:)

Unknown said...

broadband yes dah habis?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...