Sunday, November 27, 2011

YES ! :D

Assalamualaikum dan selamat pagi. Salam Maal Hijrah kepada semua :) Amacam hari minggu anda? Seronok? Hehe. Ada ke yang bercadang nak tengok cerita Twilight? Jom wehhhhh.. Hoho. Hari minggu korang for sure akan bosan kalau korang terperap je dekat rumah tu. Dah alang-alang cuti, keluarlah dengan kawan-kawan ke keluarga ke, tak adalah korang nampak agak murung. Sekurang-kurangnya adalah juga aktiviti.


Highlight sikit. Bermula 15 November 2011 - 1 Januari 2012.

Haaaa.. Kepada kaum hawa, korang ada satu berita baik. Memandangkan gaji memang dah masuk, apa lagi serbulah pusat membeli-belah. Bila dah nak hujung tahun, benda ni selalu berlaku punyalah. Kaum hawa memang suka shopping waktu-waktu macam ni. Jangan nak nafikan pula ye. Hehe. Korang nak barangan berjenama tetapi dengan harga yang murah? Inilah caranya.



Year End Sale (YES) bukannya YES 4G -.-


Serius, banyak sangat dah potongan harga. Semalam aku pergi jalan-jalan, kebanyakan kedai ada potongan 50% sehingga 70%. Tak rugi wa cakap sama lu. Aku kebaslah juga sepasang kasut memandangkan kasut aku dah nazak sangat dah. Aku pun dah rambang mata tengok. Hakikatnya, kedai memang sangat sesak sebab dikerumuni oleh para wanita je. Sang suami dan juga pakwe penat menunggu dengan penuh tekunnya melihat mereka ni bersungguh-sungguh mencari barang. Ok, ayat sangat tak boleh blah -.- Haha.




Wanita kalau nampak sale ni, serius sangat excited. Cuba korang wahai lelaki tanyalah kakak ke mak ke isteri ke makwe ke sesiapa sahajalah yang berjantina perempuan, mesti mereka sangat SUKAAAAAA.. sale-sale ni. Huuuu.. Ini bukan menghasut ye. Sekeh juga kalau korang cakap macam tu. Hoho. Wahai lelaki, sila jangan bersedih. Anda pun boleh shopping juga. Sila-sila. Sementara peluang masih ada ni. Hehe.


Sekian.


[Autopublish]

9 comments:

Anonymous said...

sale sale and sale. jom habiskan duit. haha

r-5 said...

tu la teringin nak pergi jugaklah.. haha. nak beli seluar jeans baru dah koyak plak.. kikikiki

ShahzCudin said...

YES = Yang Emak2 Suka..

patut semalam mall penuh..

mr.libra said...

wahhh..best nyer..tapi kat kl je kan....jauh tue...

Ainn Hazwany said...

bestnya sale :)

msredcheesecake said...

Suka shopping... Tapi belum dapat pegi shopping lagi... Bz kat opis...dengar cerita je la org gi shopping...

Intan Aina said...

yes da stat..jom shopping2.. =)

SoLy SoLicious said...

shopping jum !!!heeee

Zul fattah said...

saleee? jom shopping...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...