Sunday, September 4, 2011

Aku benci betul dengan kau.

Assalamualaikum. Wuuuu.. Sunyi sepi blog aku hari ni. Aku tak berupdate tak bermakna aku benci dengan kau, kau dan juga kau. Uik, berapa banyak daaaa~ Haha. Korang nak tahu aku benci dengan apa? Nahhhhhh.. tengok ni!



SHOPPING !


Aku benci dengan shopping. Okay, aku tipu. Commonlah kan perempuan suka shopping. Tapi aku bukan jenis kaki shopping ye? Sila alert. Aku hanya shopping di tempat-tempat tertentu. Paling favourite ialah WATSONS! Hahahaha.



Yeahhhh.. Aku sayang sama ini tempat. Tapi aku paling tension sebaik sahaja masuk ke WATSONS ni. Kau nak tahu sebab apa? Semuanya gara-gara aku akan beli banyak gila barang. Kadang-kadang termasuk pun aku akan beli sekurang-kurangnya satu barang. Kau nampak tak seakan-akan aku dihasut? Haha.


Petang tadi aku berjalan-jalan ke Alamanda, Putrajaya hanya sekadar untuk teman akak aku untuk mencari barang. Bila dah alang-alang masuk WATSONS, aku usya itu usya ni. Sekali hati aku menghasut supaya beli. Mula-mula nak beli satu je. Tapi tiba-tiba ternampak ni...




Produk terbaru GARNIER ! Excited bukan main, ok? Terus aku rembat tanpa memikirkan duit yang semakin menipis dalam beg dompet. Huuu.. Sebenarnya nampak ada diskaun terlebih masyuk untuk VIP WATSONS seperti aku, tu yang terus rembat. Hahaha :p


Alangkah tak bagusnya orang seperti aku sebab WATSONS ni telah menggalakkan aku untuk menjadi pengumpul barang-barang kecantikan seperti GARNIER. Tak lupa juga untuk shampu SUNSILK yang pelbagai warna. Haaa.. Baru korang tahu betapa addictednya aku dengan WATSONS ni. Semua benda nak beli sebab aku ada kad member dia. Tu yang masyuk bila membayar. Huehue.


Konklusinya, jangan ajak aku pergi WATSONS. Nanti penyakit aku menjadi lebih parah. Sadissss~


Nota Kecil : Aku baru tahu aku daftar 7hb bukannya 6hb. Nasib baik. Kalau tak, aku keseorangan di UPM tu. Haih.

30 comments:

Farhan Hanif said...

tu baru masuk watsons...tak masuk 7e lagi ni...hahaha

Eiqa Lyka said...

baru nk ajak g watson..hahaha..x de lh just kidding

Anonymous said...

jom prgi watsons.. haha :)

Tea Dno said...

haha. tea pun ada kad watsons tu. memang habis la. adoi. tea pengumpul apa yeah? macam2 produk. haha. latest, skinz.

Zahirah said...

farhan, saya kurang la dengan 7e ni. haha :p

Zahirah said...

eiqa, jangan ye? bahaya~ haha :D

Zahirah said...

gelugoq, jangan ngada-ngada. haha :p

Zahirah said...

tea, kita geng! hahaha :D skinz? wuuu.. kaya! haha

Razil Tahir said...

Standard la Watson kan byk barang2 penjagaan diri...
as a guy pun, saya selalu rasa macam nak beli semua brg sbb rasa macam keperluan. hehehehe..
terima kasih kepada wallet kerana selalu kempis... heheheh

Ezad Skytech said...

haha..jgn masuk WATSONS..bahaya..menipiskan duit dalam dompet..haha~

Anonymous said...

lepas ni tutup mate zira kalau jalan ngn die kat tepi watsons.haha

Rean said...

antara watsons dgn guardian mana lagi best?mestilah watsons kn?hehe

^^nu[dd]yra^^ said...

dasyat...nih mmg kaki g watson btol nih...hehe

AeMcSketch said...

awalnye korang balik UPM. hoho! aku 10hb bru nk berangkat. 12hb stat kelas dh. 5hb daftar online. :P

eh. aku pon addicted watsons gk =.=!

azeemazain said...

suka watson jugak,.ehehe=)

Anonymous said...

hira, akak pon suke shopping watson. sebab byk diskaun. :P

Dzarief Zuhdi said...

slamat berdaftar..:D

aku addict dengn kedai jual vcd anime.. hehe

Zahirah said...

razil, banyak kan? haha :D tu yang menghasut suruh saya beli tu. hoho. wallet saya pun dah menipis ni. tak mau guna dah. huuuu.. sadis!

Zahirah said...

izzat, terlebih bahaya la. hahaha

Green Apple said...

xcited sgt tu nk gi daftar.. sbar ye hira sehari je lagi

Zahirah said...

kak eka, lepas ni saya tutup. jangan risau. hahaha :D

Zahirah said...

iMBobo, semestinya WATSONS! hahaha :D

Zahirah said...

kak dd, memang kaki pergi WATSONS la ni. hahaha :p

Zahirah said...

ayie, ni daftar degree. bukan balik UPM la. huehue

p/s: eh, geng juga ye? haha :D

Zahirah said...

ziey, yay! kita geng juga. hehe ;D

Zahirah said...

kak yana, itu 100% betul! hahahaha :D

Zahirah said...

dzarief, thank you! hehe :D saya minat buku anime je. tapi sampai beli vcd tu tak la. haha

Zahirah said...

kak GA, takut juga ni sikit-sikit. haha :D

iPai said...

menariknya shopping kat watson .. heheh

nanti nak cari hira kat alamanda juga laa

all the best utk daftar U nnanti !!

Zahirah said...

wah, siap nak cari dekat alamanda. haha :D thank you abang ipai!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...