Wednesday, September 14, 2011

Perkara yang biasa terjadi apabila dah masuk belajar

Assalamualaikum dan selamat pagi. Sihat tak korang eh? Tolong jaga kesihatan ye. Jangan jadi macam aku ni ye. Dah seminggu batuk-batuk. Tak sihat-sihat pun. Haih.


Haaa.. Jom tengok, korang jenis macam ni ke tak.




1) Kau akan jadi malas gilaaaaaa nak buka laptop dan taip entri yang kadang-kadang kau macam haremmm gila nak perah otak nak buat entri. Haha.



2) Kau sibuk mengalahkan Perdana Menteri sebab dah mula kena buat assignment. Sudah semestinya kau pun akan buat muka sepuluh sen sebab TERPAKSA buat juga walaupun hati tak rela.



3) Malas nak bangun awal pagi. Almaklumlah, sebelum ni selalu je bangun lewat sebab cuti punya pasal. Alamatnya, korang tidur dalam kelas. TERBAIK WOKKKK!


Okay, cukuplah kot. Kepala aku tak boleh berfungsi sangat. Mungkin disebabkan penyakit ni, otak jadi low kejap. Kadang-kadang makan apa-apa pun tak ada rasa. Hampeh. Puasa je la nampaknya =___=

10 comments:

siti kektus said...

Bgun lmbt sb smlmnya tdo lmbt. Tu pon sb o9 pnya pasal. Wifi laju la katakan. :p

Ezad Skytech said...

haha..semua terbaik kot..(^^,)
biasa la tu hira..sy dulu pon macam tu jugak..hee~

Dalila Diela said...

yaaa..ada ketiga-tiga di atas..hehe..
minggu pertama mmg malas nak study..
otak pun skg tgh blur lg..

Freaky said...

yang penting sangat malas.. haihh sama la freaky pun

cik najihah said...

tu yg akak alami dik..
malas gile nak update..
idea x de..
pastu mmg malas haha

Paris Hilton (M) said...

jgn malas-malas laaa

NA said...

Lama-lama oklah tu kut. Kena panaskan diri (warming up) setelah lama tak study.

-wina1979-

A retarded kitty said...

macam mana awak tau ni,
awak stalk saya eh?

Kancil 8349 said...

suka dengan gambar kedua tu...melampau sangat...mesti penat kerana siapkan Assignment tu....hahhaha

Green Apple said...

Slmt Hari Malaysia..
belajar rajin2 tau..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...