Thursday, September 1, 2011

Special Raya : Jihah ajak tayang baju raye

Assalamualaikum. Hehe. Memandangkan aku dah janji dengan empunya segmen ni, aku nak tunaikanlah janji. Tak baik kau janji, tapi tak tepati. Karang tak pasal-pasal kau kena cop, "Janji Melayu, memang macam tu". Baru kau tahu langit rendah ke tinggi. Eh, tiba-tiba pula. Haha. Jom layan! :D


Haaa.. Korang, jom join. Tekan SINI. Mari kita meriahkan segmen ni wehhhhh.. Tak rugi, aku tahu ramai dalam kalangan korang yang bergaya sakan waktu raya ni. 


Jom usya wehhh.. Tapi sama je kot posing aku. Sure korang bosan kan? Ada aku kisah? Haha.



Mesti ada yang perasan aku pernah letak gambar ni untuk entri sebelum-sebelum ni kan? Huehue. Nak buat macam mana, gambar favourite aku untuk tahun ni :p


Yeahhhh. Aku rindu gilaaaa saat ni. Beraya di Johor :'D Muka aku bercahaya wehhh.. Ada "NUR"kah di situ? *perasan kejap*

*Ni kali pertama aku memakai shawl pada hari raya* 

Warna kegemaran aku, HIJAU ! Hehe. Kebanyakan baju kurung aku asyik warna hijau je memanjang. Tak kisahlah kalau brooch aku banyak warna hijau. Hahaha :p


Gambar last sekali ni wehhhhhh.. Sweet tak wehhh? Tolong cakap sweet, boleh? Matching tuuuu.. Bagai pinang dibelah dua. Bergambar bersama encik abang dan juga anakkkkkkkk.....SAUDARA! Haha. Perhatian, tu abang kandung gua, ok? Gua sekeh juga siapa yang cakap tu pakwe gua. Lu bikin gua panas je kan? Haha :D


Nota Kecil : Eh, ada terkasar bahasa, maafkan aku tau. Muehehe. Aku gurau-gurau je tu. Tak seronok kalau tak bergurau-senda. Hidup tak ceria bak kata aku. Haha.

32 comments:

K said...

hehe, baju biru tu lawa~~ XD

Zahirah said...

eh encik keroro, itu warna biru ke purple eh? hahaha :p

ainaa said...

haha. good luckk ! tahun nie baru first time kai shawl time raye. ketinggalan sungguh T.T

N A T A S Y A ツ said...

wah, cntik betol la !
tahun ni saya hijau :0

purple cantik sgt ! <3

Zahirah said...

ainaa, tak apa. tapi tudung bawal still top dan terunggul di hati! haha :D

biela bell said...

muka abg macam familiar la..huhu

Zahirah said...

natasya, thanks! hehe :D hijau tahun lepas. huhu. purple best! ;)

Zahirah said...

kak bell, mana jumpa ni? ehem ehem. haha :D

Anonymous said...

haha.. ensem bf :P

tia @ Ini Kisah Tia said...

laa , abang ke ? heheh .. sampaikan salam dekat adik comel ituu :)

Zahirah said...

gelugoq, tu abang kandung la =____= haha

Zahirah said...

ye kak tia. kenapa? haha :D kejap, anak saudara eh? hehe

Ezad Skytech said...

gambar yg first tu macam pernah nampak je sebelum ni..heee...

comel anakk.....SAUDARA..(^^,)

Zahirah said...

memang pernah nampak pun izzat oi. haha :D eh, dia memang comel. tengok auntie dia la. haha :p

Unknown said...

aku takder baju raya

Unknown said...

alolololo comelnya...jeles jap~

Zahirah said...

jiji, tahun ni saya ada sepasang je baju raya. haha :D

p/s: tak apa, tahun depan beli la sepasang. hehe

Zahirah said...

faridah, apa yang comel ni? *musykil kejap* haha :D

Firdaus Life said...

wahh hira memang cantek.. ingatkan dah ada family sendiri dan anak dah. haha nasib baik anak saudara

Zahirah said...

ops freaky, saya belum kahwin lagi la. hahahaha :p

najihahfara said...

tenkiu for joining dear..
special gift nnt akak bg by hand sde hii
mane gamba bf?

Shaherah said...

lar.. shera ingat dh kahwin tadi.. hehe.. nasib blum hehe..

Zahirah said...

kak najihah, your welcome :D hehe. by hand lagi best. wuuuu.. ehem ehem. tak ada. haha :p

Zahirah said...

laaa.. shera, belum lagi la. haha. kenapa nasib baik belum? *musykil* hoho

Zul fattah said...

hoho..terbaik.. cam best je..? nk try jugak r..

Unknown said...

wah. suka warna purple. next year nak buat baju melayu warna purple lahh.
heee

msredcheesecake said...

Bila nak bergambar dgn en abg bukan kandung pulak? Hheee...salam aidilfitri....

Syazana Zainn said...

wah sampai 2 helai baju raya..hihi xP

Zahirah said...

zul fattah, memang best. sila-sila join. hehe :D

Zahirah said...

ehem ehem. amzar, dah dapat ilham untuk baju raya tahun depan eh? haha :D

Zahirah said...

msred, tu lambat lagi la. haha :p

p/s: salam aidilfitri juga akak. hehe

Zahirah said...

schaze, sepasang je la. yang lain tu tahun lepas :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...