Tuesday, September 6, 2011

Lu bikin gua stress !

[Perhatian, entri ni hanya dipenuhi dengan kata ganti gua]





Assalamualaikum dan selamat datang. Yeah, gua stress. Semua gara-gara esok. Ye, ESOK ! Barang yang sangat banyak. Hari tu dah packing. Bila dah beli barang lagi, gua pening kepala mau packing balik sama ini balang (baca : barang) wooo~ Haih. Gua tak pasti apa yang dah complete, apa yang belum. Gua sudah beli barang dan siap buat akaun CIMB sebab senang gua nak berurusan bila duit gua kurang dan bertambah kurang. Pergi daftar tadi pun gua penat tunggu sampai gua mengantuk dan banyak kali menguap.




Ni pun gua kena packing, siapkan jahitan beg gua dan pilih kuih raya untuk dibawa ke Universiti esok hari. Pagi-pagi esok gua sibuk gila. Tak boleh nak kemas-kemas dah sebab esok kawasan perumahan ni ada buat majlis makan-makan. Rumah gua pun terlibat. So, gua pun kena bertungkus-lumus untuk tolong memasak esok. Daftar pula petang. Malam dah sibuk. Gua pun tak tahu sama ada gua diberi kebenaran ke tak bawa laptop ni ke sana. Laptop ni bukan gua punya.


Gaji gua, gua guna untuk keperluan Universiti. 100% SENDIRIAN BERHAD. Gua tak tahu dah berapa banyak gua habiskan duit gua untuk benda-benda ni. Gua tak nak susahkan mak ayah gua. Biarlah gua berdikari. Akhir sekali, gua bakal rindu korang semua! Haha.


Nota Kecil : Kemungkinan blog ni akan tidak bergiat aktif seperti dulu kala.

Pesanan dari penaja : Tolong doakan yang terbaik untuk gua ye.

27 comments:

Anonymous said...

hamboi.
guna gua akugua aku dah
haha
gudluck keyh :)

Firdaus Life said...

aminn.. semoga segala urusan dipermudahkan

Kancil 8349 said...

jangan tertekan...senyum selalu

tia @ Ini Kisah Tia said...

insyaAllah .. baik2 sayang :)

Ezad Skytech said...

selamat masuk U dan selamat belajar..(^^,)

Ezad Skytech said...

tak dapat la nak cari pasal lagi dengan tuan blog ni...heee~

Dalila Diela said...

good luck di tempat baru..
jgn stress2..
packing barang dgn tenang takut ada yg tertinggal plak nnt..:)

Anonymous said...

gua (baca:gelugoq) pun akan rindu lu (baca: anda). haha.. pergi elok2. jaga diri. akan sentiasa baca new update blog ni.. tc, hira!!

NA said...

Wah ada buat gotong-royong untuk satu taman. Ni kira rumah terbuka ramai-ramai eh? Mesti meriah.

Moga Hira terus kemaskini blog walaupun dah belajar.

-wina1979-

Dzarief Zuhdi said...

hoho.. bafusnyer pakai duit sndiri bli barang.. sejuk hati mak ayah.. hehe

ala bawak la laptop... nnt rindu plak nk baca entry kat sini.. ;D.

najihahfara said...

gud luck kamu :)

along said...

torah ngek!!! ko emang sengal. jgn nk ngengada bwk laptop. aku sekeh kang. hahahahaha:P

Pak Pis said...

sabar-sabar...Sumbat barang2 tu secara perlahan2 huhuhu...

jgn risau...susah dahulu kemudian senang nanti

Syazwan Che Deraman said...

heheh..sabar sabar.
saya pun tengah stress sekarang ni.
banyak sangat problem.

have a good day.
goodluck!

Unknown said...

rilex.. :)

K said...

sama la kita, hehe XD

Unknown said...

tahniah...teruskan usaha.

C`ayob.com said...

ala syangnya...aktif lah....sunyi lah dunia blogger ini...mmmmm


kalau,sudi kunjung2 sya di blog yang tak seberapa ini.........tak follow pun tak ape...janji awk datang, Inys Allah.

http://cayob.blogspot.com/

semutsengal said...

sabar weh !


AHAHHAHAHAH

Green Apple said...

gua pon rindu ngan lu la..
haha..
akak doakan yg terbaik utk hira, mudah2an cepat menyesuaikan diri kat tempat baru, dgn kawan2 baru dan ilmu baru.
Jgn stres2.. bawak je laptop tu.. :D

Zul fattah said...

relex r.. aku tak stress pun.. cuma rasa berat nk tinggalkan rumah ni..huhu..
apa2pun..slamat berstudy semula

ieza ashaari said...

semoga berjaya di tempat baru.. :)

jgn stress okay.. :)

Zul fattah said...

skali lg.. relex sudah

Syazana Zainn said...

wishing u all the best :)

Anonymous said...

all the best hira. ^^

Kancil 8349 said...

terima kasih dengan kad raya

http://kancil8349.blogspot.com/2011/09/terima-kad-raya-daripada-rakan-blogger.html

ct kektus said...

ye. gua doakan lu tak tensen lagi ok. hehehe ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...