Friday, September 23, 2011

Mood : Balik !

Assalamualaikum semua. Haha. Tajuk tak menahan je. Yeahhhhh.. Mood aku sekarang adalah balik rumah. Kenapa? Tak percaya ke? Haaa.. Meh usya list aku.



1) Basuh baju - Done



2) Gosok baju untuk seminggu - Done



3) Assignment C++ - Done


Cumaaaaa...


Soalan tutor yang aku tak tau pula ada kelas pada pagi tadi je tak buat lagi. Kena hantar minggu depan pula tu. Nasib badan la.


Akhir sekali...


Comel tak casing baru handphone aku? Haha


Okaylah korang, nak pergi kafe kejap. Cari makanan untuk berbuka. Byebye korang! :D


Nota Kecil : Meal Plan memang memudahkan aku untuk bayar makanan. Tak perlu keluarkan duit. Macam kad kredit gitu. Haha :p

9 comments:

SoLy SoLicious said...

hee..comel..selamat berbuka

Unknown said...

puasa 6 ehh..selamat berbuka

najihahfara said...

bLIK je die ye..hahah jom dating

Anonymous said...

untunglah balik rumah ye kauuuu :D hahha

dah sihat belum? alahai.

Unknown said...

upm takde air nak mandi kan
hahahahaha

Zul fattah said...

wahh.. sama cam aku r.. aku pun pink jugak.. haha.. jgan jelous.

Green Apple said...

apa khabar hira..
sempat ke nak update blog.. :D

K said...

haha, untunglahhh :P

aamalinaazman said...

sungguh die homesick!
hehehehee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...