Thursday, September 1, 2011

Aktiviti Malam Raya Ke-2

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia korang. Haaaa.. Malam-malam ni korang buat apa eh? Aku dari pagi sampai la ke petang asyik bosan. Alamatnya, petang tadi kerja aku hanyalah tidur. Nasib baik bukan puasa, kalau tak hukumnya makruh. Haha. Yelah, aku tahu puasa dah lepas.




Sepanjang raya kedua ni, duduk terperap dalam rumah je la. Tapi akak aku ada ajak pergi tengok wayang untuk malam ni (tadi). Mula-mula bercadanglah nak tengok cerita macam Conan The Barbarian la kan, tapi hanya untuk 18 tahun ke atas je. Adik aku yang Form 5 tu ada, so kena cancel. Last-last beli tiket cerita ni wehhhhhhhh..



Cowboys & Aliens


Rating aku untuk cerita ni adalah 8/10. Nak bagi lebih-lebih tak boleh disebabkan mula-mula tayangan tu macam hampeh sebab filem gelap. Gerak ke situ, ke sini. Tak kawal dengan betul. Tapi lepas tu, semua dah ok. Puas hati juga la. Filem aksi dan sedikit ganas. Kalau takut tu, bawa-bawa mengucap sebab kadang-kadang ada scene yang mengejutkan. Hahaha.


Haaa.. Ada yang cemburu tak aku pergi tengok wayang? Yelah, orang lain pergi beraya, aku rajin menghadirkan diri ke panggung wayang. Huehue.


Okay, ni last gambar. Nahhh..



Tipu, aku tak tengok "The Smurfs" pun. Tu baru nak keluar esok ni. Huhu. Yelah, aku nampak sempoi gila kan berpakaian macam tu. Tapi itu adalah aku. Haha :p


Nota Kecil : Korang buat apa malam-malam ni?

Pesanan dari penaja : Balik tadi dapat berita dari ibunda tercinta yang abang aku accident. Korang doakan abang aku cepat sembuh eh? Aminnnn.. Jasa korang tak dapat aku lupakan :')

18 comments:

Unknown said...

untunglah tengok wayang.

Ezad Skytech said...

best la dapat tengok wayang time2 raya...

p/s : semoga abg hira cepat sembuh ye..

unknown said...

Nak tgk momok the movie tp smlam berjalan2 kat JJ.. Teringin sgt tgk..

Cte2 tuh tak prnah tgk..

The Smurft tu kat astro ada kan? Tapi skjap je. Pernah tgk skali..

Nizam Ijam said...

wah beraya dengan movie nie :D

eDdY said...

tgk kat alamanda ker???

Pak Det said...

Selamat Raya Hari, maaf zahir batin...
semoga abg awak cepat sembuh

jom singgah :Jom Kongsikan Pengalaman Raya Anda.

Dzarief Zuhdi said...

smoga abg Hira selamat dan cpat sembuh.. aminn...

Zahirah said...

amzar, untunglah juga. haha :D

Zahirah said...

izzat, best woooo! haha :D

p/s: thanks~ hehe

Zahirah said...

CR, memang best cerita tu. haha :D tak apa, lain kali boleh tengok.

p/s: The Smurfs ni yang baru la dik. bukan yang lama punya. haha

Zahirah said...

nizam, best tak? haha :D

Zahirah said...

eddy, of course alamanda! haha :D

Zahirah said...

manan, selamat hari raya juga. hehe :D thanks tau!

Zahirah said...

dzarief, thanks a lot tau! :D

an nyek said...

cowboys n alien..nak g tengok, tp tak sempat ag...mmg best ek citer die??

Zahirah said...

an, memang best! :D

Dear bella said...

poster tu nampak macam real la... Baru nak cakap yang Hira tengah duduk dekat pintu train ke?. Rupanya cuma poster...hehehe

Zahirah said...

kak bell tertipu rupanya. huehue. sabar ye? :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...