Saturday, September 24, 2011

Pagi yang tenang ! :D

Assalamualaikum dan selamat pagi. Wah, awal betul aku update hari ni. Semuanya gara-gara hari ni kena pergi KOKO dan berhasrat untuk check balik tempat kejadian yang perlu dihadiri. Semua tu memerlukan line Wifi yang sangat laju. Haha. Terjaga awal dengan berhasrat lagi supaya dapat buka email untuk hantar assignment. Semalam line macam siput. Susah kau aku nak hantar assignment.


*Ini sangat tipu, aku bukan fly guna aeroplane pun. Kereta sudah :p*
[Hak milik Google]

Daaaannnnn.. aku berhasrat lagi supaya pukul 11 pagi dapat dicepatkan supaya boleh terus fly ke Johor. Raya jommmmmm? Haha. Padahal puasa lagi ni. Tak apa, last day. Esok boleh raya! Aku tahu korang dah habis puasa 6, sila jangan riak depan aku ye. Hoho :p


[Hak milik Google]

Alhamdulillah, ada juga orang yang sudi follow blog ni even penulisan macam haremmmm je. Kadang-kadang ikut mood nak update blog bila. Huuuu.. Sadisssss.. Line pun macam tak makan saman, macam mana nak update, tak gitu? Huhu.


Jom terjah SINI sebab jadi follower yang ke 765 aku. Ekeke. Malas nak print screen sebenarnya.


Nota Kecil : Aku akan berdiam diri sehingga Ahad mungkin? Hehe.

7 comments:

msredcheesecake said...

Akakun dah raya... Hheee... Riak riak.....

Unknown said...

meh meh datang beraya kat skudai

Zul fattah said...

kolej aku.. langsung x dapat line tenet.. huwaa.. aku update blog, guna berukbang je.

Ezad Skytech said...

ingatkan betul2 fly naik flight..hee~

Dalila Diela said...

selamat dah x de koko..
malas giler nak g koko dulu2..
hehe

Green Apple said...

baik2 fly tu... kat darat pon ada yang boleh fly gak... bahaya

aamalinaazman said...

lai2 johor!
heeeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...