Friday, September 2, 2011

Serius, Kau Pandai Buat Lawak ! Haha

Assalamualaikum korang. Haha. Serius, aku nak tergelak. Petang tadi aku saja la pergi Google untuk search blog aku ni dengan menggunakan kata kunci "zahiradzul". Kemudian, aku pun tekanlah tajuk blog aku iaitu "the truth of me" tu dan terbukalah ia. Google pula dengan baik hatinya sediakan translator. Aku pun layan la kan. Sekali-sekala nak tengok juga blog aku dalam English version. Tiba-tiba..


[Attention, this post is written special for Paris Hilton. Believe it or not, read this..]


*Please click for better view*

Apa kejadahnyalah tiba-tiba aku speaking ni. Hahaha. Korang nampak tak? Paris Hilton wehhhh tiba-tiba ada dalam entri aku. Boleh tergelak guling-guling kau aku jadinya. 



Orang putih pun pandai cakap perkataan "Meh" instead of "Lets". Haaa.. Tengok kau, maju ke tak maju orang putih ni. Hahaha.



*Original*



*After make over*

Kau nampak tak perbezaan tu wehhhhh? Hahahaha. Serius, sangat jauh kot. Sejak bila bola ada kaitan dengan baju raya? Kau ni tak agak-agak, kan? Macam mana lah kau boleh jadi translator ni. Haha. Musykil aku. 


Setelah disiasat, Paris Hilton tu adalah perkataan "Haaa..." dan "Larisa" adalah datang dari planet "Huhu". Lawak betullah translator ni. Kalau masuk Raja Lawak, sure menang. Hahaha :p


Nota Kecil 1 : Aku print screen yang entri latest je. Lama-lama tak perlu. Hehe.

Nota Kecil 2 : Aku rasa Google kena cari translator lain la wehhhh.. Hahahaha :D

Pesanan dari penaja : Korang nak gelak-gelak? Cuba korang try. Mana tahu lebih menakjubkan dari aku punya ke kan? Nak juga aku gelak-gelak macam orang gila. Haih. Hoho.

24 comments:

Farhanhanif91 said...

football raye? hahaha...google kena bukak kamus baru ni...

Unknown said...

google memang FAIL pun. dah tau lama. so tak guna even kte pasang google translator kat blog kte atau x. meksud tetap terpesong.

haha gelak guling2..

Dzarief Zuhdi said...

hahaha.. lawok lawok.. google translator nie main hentam jer.. sampai paris pon ada.. hehe

Anonymous said...

haha.. guling3
serious maha karya lawak

Intan Aina said...

haha..lawak2.. =)
mmg bleh masuk Raja lawak nih..

Zul fattah said...

haha..bodoh punya pakcik google ni.. buat lawak je.. ada ke patut tayang bola sepak.. kurang asam..
yg tak boleh blah.. pris hilton tu..huuhu..hot g2

tia @ Ini Kisah Tia said...

hahaa . meh ?? hebak .. nanti lah Tia nak try gak :)

Razil Tahir said...

cool nyer!!! XD
nak try jugak! hahahahah
paling best "haaaa" tue jadi "Paris Hilton"? So funny!! XD
lawak gilarh!! Hahahah!
Meh... XD

Cikgu Ma said...

wesss...glemer tu ada translator..hehe...selamat hari raya =,=

an nyek said...

haha...dtg dari mana paris hilton tu...glamer gila translate....hehe...selamat hari ry ek...^_^

Firdaus Life said...

serius FAIL apakah ini hira ? hahaha

Zahirah said...

farhan, bukan kamus baru je. translator pun kena baru maaa~ haha :D

Zahirah said...

faridah, memang dah lama eh? saya memang tak guna pun. haha :D

p/s: guling-guling smapai ke mana tu eh? hoho

Zahirah said...

dzarief, google translator tu memang pandai buat lawak. dia main tembak-tembak. haha :D paris hilton tu berminat baca blog ni kot. huehue

Zahirah said...

gelugoq, jangan guling-guling sangat. karang jatuh nanti. haha :D

Zahirah said...

kak intan, memang layan memegang tittle raja lawak pun ni. haha

Zahirah said...

zul fattah, google kan dah advance. tu yang nak tayang free secara langsung tuuuu~ haha :D paris hilton tu yang hot. blog ni tak ada makna nak hot. haha

Zahirah said...

kak tia, sila-sila try. mana tau lagi best. boleh gelak-gelak lagi. hahaha :D

Zahirah said...

razil, boleh je try. sila-sila. hahaha :D paris hilton memang layak kot. entah. haha

Zahirah said...

cikgu, blog ni tak glamour. cuma bila buka dari google memang macam tu. kita hanya perlu pilih sama ada nak ataupun tak. huehue

p/s: selamat hati raya juga cikgu! :D

Zahirah said...

an nyek, paris hilton datang dari rumah dia kot. dia singgah sini kejap. hahaha :D

p/s: selamat hari raya juga untuk awak. hehe

Zahirah said...

freaky, ni............LAWAK GOOGLE! hahahaha :p

Ezad Skytech said...

haha...memang FAILED la..kah3~

Cikgu Ma said...

tq hira sebab follow semula...cikgu ni mmg gatal tgn dok try2 men url...huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...