Tuesday, September 13, 2011

I'm back ! :D

Assalamualaikum dan selamat pagi semuaaaaa.. Wah, lama betul aku hilangkan diri. Huehue. Ada yang cari tak? Tahu, tak ada *hampa* Hahaha. Wifi tak boleh guna maaa.. Waktu orang ramai, memang hampeh kejap. Kalau  waktu orientasi, jangan haraplah kan aku nak buka laptop ni. Penat kot. Hoho.



Muka yang tak boleh blah semasa nak pergi daftar. Excited ke apa ni eh? Musykil kejap.


Memandangkan aku hilangkan diri selama seminggu, meh la aku cerita sikit apa yang terjadi terhadap diri aku sendiri. Huhu. Hari orientasi yang sangat pada hari Rabu tersebut tapi malangnya petang tu dah start batuk-batuk dan melarat hingga ke malam diikuti dengan selsema. Maka dengan itu, aku tidur selama beberapa minit je. 


Pagi Khamis yang sangat indah membuatkan aku pergi ke Pusat Kesihatan untuk membuat pemeriksaan kesihatan. Apabila nurse check suhu, sah aku demam. Aku dapat ubat-ubat ni laaa...



Alhamdulillah, selsema dan demam dah beransur pulih. Hanya batuk masih melekat walaupun dah seminggu. Hebat betul batuk ni. Haha. Dah la ubat aku dah habis. Sabar je lah.


Okaylah korang, memandangkan kelas aku pagi ni pukul 10, sempat jugalah kan aku nak singgah mana-mana blog pagi ni.


Nota Kecil : Jaga kesihatan tau korang. Hehe.

25 comments:

Kancil 8349 said...

selamat kembali....

semoga sembuh

Ezad Skytech said...

selamat kembali..hee.. :)
lambat lagi..kelas pukul 10 kan..boleh bw dulu...hahaa~

Cikgu Ma said...

assalamualaikum...waaa..lebar senyum die...hehehe...alhamdulillah..dah sembuh ye? =,=

NA said...

Ramai gak tak sihat apabila masuk orientasi atau kerja.

Semoga cepat sihat.

-wina1979-

Unknown said...

teruskan perjuangan...

Zul fattah said...

hira.. ko kena jag kesihatan ko tu.. skrang ni hujan panas.. jgan minum ubat.. makan maggi ke k.. huhu..:P

Razil Tahir said...

Awak tue la yg kne jaga kesihatan...
huhuhuh..
get well soon!! XD

Zahirah said...

thanks kancil :D

Zahirah said...

thank you izzat. yup! wajib. haha :D

Zahirah said...

waalaikumussalam cikgu ma. hehe :D belum sihat la. still batuk lagi ni. huuuu.. sabar je

Zahirah said...

wanz, yup! sambung belajar. hehe :D thank you. insya Allah :)

Zahirah said...

kak wina, mungkin. hoho. thank you :)

Zahirah said...

thanks a lot man :D

Zahirah said...

hahaha :D sabar je la zul fattah. bikin panas je :p

Zahirah said...

thank you razil :D

Syazana Zainn said...

cuaca skrg tak menentu

kejap panas, kejap sejuk

tu yg cepat jatuh sakit.

semoga cepat sembuh :)

Dzarief Zuhdi said...

Homesick nie.. hahaha

Anonymous said...

wahhh rindu kau bebeh! eheh.


jum bace entry baru aku sayangku :)

btw, belajar leklok kat upm sne. suke3 :)

Zahirah said...

betul tu schaze. hehe :D thank you!

Zahirah said...

dzarief, homesick apa pula? tak ada makna. hahaha :p

Zahirah said...

ayuuuuuu, siap main rindu-rindu pula ye? okay, nanti aku baca. hoho. kau pun study elok-elok :D

L said...

ak sokong yg nieeeh. hahahahah

jom bacer jup..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/09/beribadah-tp-xberakhlak.html

unknown said...

Patutlh tgk akq senyap snyi je..

Clara pown tak ley bukak sgt pc dah..

alppy takde.. huhuh..

selalu gne tengah2 malam.. hurmmm...

Green Apple said...

tu demam xcited namanya...
akak harap hira sihat selalu..

NadiRah said...

wah...upm ek...nad waktu masuk minggu first pon demam2...kih3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...